صفحه کابینت کورین

عکس صفحه کابینت طرح کورین

صفحه کابینت کورین

عکس صفحه کابینت طرح کورین و مدلهای دیگر ارائه شد. در این وبسایت تمامی اطلاعات، تصاویر و لیست قیمت انواع صفحه کابینت در اختیار مشتریان است.

بهترین نمونه طرح کورین

صفحه کابینت های طرح کورین از جدیدترین تولیدات کارخانه های عرضه کننده صفحات چوبی می باشد. صفحات کورین خود به نوعی از صفحه هایی که از جنس سنگ بوده و برای روی میزهای کار آشپزخانه و غیره استفاده می شود گفته می شود. مدل های این نوع از صفحات بسیار زیبا، متنوع و جدید می باشند. به همین دلیل تولید محصولاتی با این طرح از جنس ام دی اف بسیار مورد استقبال قرار گرفت. زیرا قیمت نوع سنگی صفحات کابینت بسیار بالاست. خریدارای نوع اصل از برند معتبر در ایران نیز مستلزم صرف هزینه و زمان بسیار زیادی است. به همین دلیل صفحات ام دی اف با این نقش ها توسط تولیدکنندگان ایرانی ساخته شده و به بازار عرضه می شوند. عکس های از این محصولات را می توانید در سایت های اینترنتی و گالری های اینترنتی مختلف مشاهده کنید.

این عکس ها شامل انواع صفحه کابینت ام دی اف مدل کورین در نقش های سنگی، کوارتز، شنی و غیره می باشد. محبوبیت استفاده از مدل های سنگی و کوارتز صفحه های طرح کورین بیشتر از سایر مدل ها می باشد. مدل های سنگی طرح کورین بسیار شکیل تر از صفحاتی با مدل سنگی معمولی است. این محصولات را می توان برای کابینت هایی با سبک های مختلف به کار برد. انواع سبک های مدرن، ساده، کلاسیک، ممبران و غیره را می توان با استفاده از ام دی اف مناسب و صفحه کابینت های طرح کورین دیزاین کرد. در این بخش عکس هایی از صفحات تولید شده در این مدل را آماده کرده ایم. این عکس ها شامل محصولاتی از برند های مختلف ایرانی و خارجی می باشند.

گالری عکس صفحه کابینت

در بخش گالری تصاویر سایت نیز عکس هایی از انواع صفحه کابینت های طرح کورین، چوبی، ساده، شنی و غیره در قالب یک کاتالوگ ایرانی قابل مشاهده می باشد. عکس های موجود در این بخش همگی از طرح ها و محصولات تولید شده در کارخانه برین چوب می باشد. این تولیدی بزرگ از موفق ترین کارخانه های ایرانی در زمینه تولیدات صفحات تاپس در کشور می باشد. عکس ابعاد و طرح های مختلف محصولات را می توانید در سایت اینترنتی مشاهده کنید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصولات نیز می توانید با شماره تماس های دفتر فروش مرکزی کارخانه تماس بگیرید. سفارشات شما پس از ثبت در این مرکز به قیمت کارخانه و در سریع ترین زمان تامین و به نقاط مختلف کشور ارسال می شوند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن