صفحه کابینت براقصفحه کابینت مات

صفحه کابینت تک لب مات و براق

صفحه کابینت تک لب

صفحه کابینت تک لب مات و براق آماده بارگیری از بزرگترین انبار ایران است. در حال حاضر بهترین نمونه های تولیدی کشور با قیمت کف عرضه می شود.

صفحات تاپس آشپزخانه در ایران معمولا به روش پست فرمینگ حالت دهی و گرد می شوند. در ایران این محصولات به دو شکل دو و یک لب گرد وجود دارند. صفحه کابینت های یک لب برای استفاده در محیط هایی مناسب است که یک سمت از میز کار منتهی به دیوار و سمت دیگر آزاد است. سمت گرد و حالت دهی شده صفحه باید در طرف آزاد میزکار قرار بگیرد. اتصال این بخش با دیوار معمولا با قزنیز های مخصوص همرنگ با صفحات صورت می گیرد. لبه صاف آن نیز باید مماس با دیوار باشد. نوع دو لب نیز برای محیط هایی مانند اوپن آشپزخانه که هر دو سمت آن فضای آزاد است به کار می رود. میزان استفاده از نوع دو و یک لب این محصولات تقریبا برابر است.

تولید صفحات تک لب

اما موردی که می خواهیم اطلاعاتی درباره آن ارائه کنیم صفحه کابینت یک لبه گرد می باشد. این محصولات در انواع طرح ها و رنگ های مختلف و با دو نوع روکش مات و براق ساخته می شوند. همانطور که گفته شد این محصولات با دو روکش مات و براق ساخته می شود. تنها تفاوت این دو مدل همان هایگلاس بودن یا نبود روکش اچ پی ال به کار رفته در تولید آن ها می باشد. صفحه کابینت تک لب مات و براق را می توان در انواع اندازه های مختلف تولید کرد. عرض و ضخامت های متفاوتی از صفحات تک لب مات و براق توسط کارخانه های ایرانی ساخته می شود. تهیه این محصولات با این ابعاد از مراکز فروش و نمایندگی های فعال این مارک ها در سراسر کشور امکان پذیر است.

برای خرید باید در نظر داشته باشید که نوع تک لب صفحه کابینت ها با قیمت ارزان تری به فروش می رسند. همچنین صفحات براق نرخ فروش بالاتری از نوع مات دارند. کارخانه بزرگ صفحه اردبیل بزرگترین تولید کننده انواع صفحه کابینت در کشور می باشد. این تولیدی بزرگ انواع مختلفی از صفحه کابینت های ام دی اف را با روکش اچ پی ال در دو نوع دو و تک لب را با دو مدل مات و براق به تولید می رساند. خرید محصولات این برند از طریق نمایندگی اصلی و رسمی کارخانه امکان پذیر می باشد. شماره های تماس با این بخش در همین سایت اعلام شده است. مشاوران فروش نرخ عرضه صفحات یک و دو لب مات و براق را در اختیار شما قرار خواهند داد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن