صفحه کابینت

بهترین صفحه ضد خش کابینت

صفحه کابینت

بهترین صفحه ضد خش کابینت در بازار معاملات ایران رونمایی شد. انواع طرح سنگ و کورین از جنس ضد خش و ضد آب با قیمت کف کارخانه عرضه می شود.

صفحاتی که به عنوان میزکار و رویه کابینت در آشپزخانه ها به کار می روند باید کاملا ضد خش و مقاوم باشند. این محصولات به صورت مداوم ممکن است در تماس با اجسام تیز باشند. به همین دلیل داشتن چنین ویژگی باعث می شود تا محصول به عنوان بهترین نمونه شناخته شود. البته به غیر از این ویژگی صفحه کابینت باید دارای بالاترین میزان استحکام در تحمل وزن، نفوذ رطوبت و در برابر حرارت داشته باشد. این صفحات همچنین در مجاورت انواع مواد شوینده و مواد غذایی خواهند بود. به همین دلیل مقاومت و ضد باکتری بودن آن ها نیز در کنار ویژگی ضد خش بودن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. صفحات مختلفی از جنس های متفاوت به عنوان میزکار در آشپزخانه ها استفاده می شود. در میان این محصولات صفحه کابینت های ام دی اف و روکش اچ پی ال بیشترین میزان استفاده را در ایران دارند.

چرا صفحه ضد خش ام دی اف؟

این نوع از صفحه کابینت ها با استفاده از مغز ام دی اف خام و روکش مخصوص اچ پی ال تولید شده است. هر کدام از این محصولات بر اساس ویژگی هایی که دارند دارای آمار خرید و فروش متفاوتی هستند. مغزی این محصولات وزن بسیار سبکی دارد. در عین حال این محصولات توانایی تحمل وزن بالایی دارند. ترکیب این نوع مغزی با روکش های ضد خش اچ پی ال باعث تولید محصولاتی با بهترین کیفیت می شود. روکش های مخصوصی که برای این صفحات به کار می رود در برابر نفوذ آب، رطوبت، حرارت و سایر عوامل و آلودگی های محیطی را دارد. همچنین در برابر خط و خش و ضربه نیز مقاوم می باشد. البته باید در نظر داشت که کیفیت نمونه استفاده شده در ساخت تاثیر زیادی در میزان مقاومت و کیفیت محصول تولید شده دارد.

بازار ایران چوب بزرگترین مرکز عرضه انواع صفحه کابینت ام دی اف در ایران است. این مرکز به طور اختصاصی تولیدات کارخانه های کشور را به فروش می رساند. بهترین و با کیفیت صفحات تاپس تولید شده در کشور را از این مرکز می توانید خریداری کنید. جهت ثبت سفارش تهیه بهترین صفحه کابینت ضدخش با کیفیت با شماره تلفن های اعلام شده در سایت تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن