صفحه کابینت

کارخانه تولید صفحه کابینت اچ پی ال

کارخانه صفحه کابینت اچ پی ال

کارخانه تولید صفحه کابینت اچ پی ال درجه یک با حضور مسئولین کشور افتتاح شد. در این مرکز سالانه حجم بسیاری از نیاز بازار داخلی تولید می شود.

صفحه کابینت HPL

در حال حاضر چندین کارخانه مختلف در کشور در زمینه تولید صفحه کابینت اچ پی ال فعالیت دارند. منظور از صفحات HPL صفحه کابینتهایی هستند که با استفاده از ورق های چوبی (ام دی اف) و روکش هایی از جنس اچ پی ال تولید می شوند. روکش HPL صفحه کابینت دارای خاصیت ضد آب و عایق بودن در برابر رطوبت است. همچنین این روکش ها دارای رنگ بندی بسیار زیبا و متنوعی هستند. به همین دلیل برای استفاده در ساخت انواع صفحه کابینت اچ دی اف، نئوپان و ام دی اف بسیار مناسب می باشند. زیرا ویژگی های لازم را به این صفحه ها اضافه می کنند. با به کارگیری این روکش ها صفحات چوبی ارزان قیمت با خاصیت مقاوم در برابر رطوب و خش با رنگ بندی بسیار زیبا ایجاد می شود.

نحوه تولید و روکش زنی

کارخانه ها، تولید صفحه کابینت اچ پی ال را با روش وکیوم یا همان پرس انجام می دهند. برای این کار ورق های ۱۶ میلی متری خام به تعداد مورد نیاز (دو ورق برای ۳/۲ سانتی و ۴ ورق برای ۵/۶ سانتی) بر روی هم چسبانده می شوند. سپس روکش اچ پی ال به وسیله چسب و مواد مخصوص در دستگاه های پرس بر روی این صفحات متصل می شوند. تعداد کارخانه های تولید این نوع صفحه کابینت در کشور زیاد نیست. اما می توان گفت که این تعداد به دلیل آمار استفاده بالا و کمتر شدن واردات از خارج رو به افزایش می باشد. کارخانه های مختلف ایرانی برای تولید و ساخت این محصولات از انواع ام دی اف های ایرانی و خارجی استفاده می کنند. همچنین ممکن است میان طرح ها و جنس HPL استفاده شده نیز تفاوت هایی وجود داشته باشد.

یکی از بزرگترین کارخانه های تولید صفحه کابینت اچ پی ال در کشور مرکز برین چوب اردبیل است. این مرکز در زمینه ساخت صفحه کابینت های اچ پی ال با مغز ام دی اف فعالیت دارد. تنوع رنگی و کیفیت محصولات برند برین چوب بسیار بالا می باشد. همچنین قیمت فروش این محصولات به نسبت کیفیت بی نظیری که دارند بسیار مناسب است. برای خرید این محصولات می توانید با دفتر پخش مرکزی این کارخانه تماس بگیرید. شماره های تماس و پل های ارتباطی در این مرکز در همین سایت اعلام شده است. امکان ثبت خرید با ابعاد سفارشی در تیراژ و زمان بندی مشخص وجود دارد. سفارشات شما پس از ثبت در کوتاه ترین زمان تامین و ارسال خواهد شد. جهت کسب اطلاعات مورد نیاز و دریافت لیست قیمت به روز محصولات تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن