صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت سامان یولو

قیمت صفحه کابینت سامان

قیمت صفحه کابینت سامان یولو بر اساس آخرین تغییرات بازار اعلام شد. نرخ انواع سایز و ضخامت از صفحه سامان یولی را در این بخش مشاهده کنید.

طرح های مختلف صفحه کابینت

صفحه کابینت های ساخته شده با استفاده از ام دی اف خام و روکش های اچ پی ال دارای انواع مختلف و متفاوتی هستند. با استفاده از رنگ های متفاوت روکش های اچ پی ال می توان نمونه های بسیار متفاوت و زیبایی از این محصولات را تولید کرد. در حال حاضر انواع مدل های ساده مانند رنگ سفید، چوبی مانند جویز گردو، فانتزی مانند گلکسی و طرح سنگ مانند سامان یولو توسط کارخانه های ایرانی ساخته می شوند. هر کدام از این مدل ها را با استفاده از نوع خاصی از ام دی اف و با در نظر گرفتن هماهنگی طرح و رنگ انتخاب کرده و به کار می گیرند. معمولا طرح و رنگ یک محصول تاثیری در قیمت فروش آن ندارد. قیمت را مات یا براق بودن و مهمتر از همه سایز و ابعاد محصول، متریال تشکیل دهنده و حتی برند آن تعیین می کند.

صفحه کابینت سامان یولو

 یکی از پر فروش ترین طرح های تولید شده تا به امروز صفحات تاپس طرح سامان یولو است. این محصول را می توان با انواع مختلفی از چوب ها و ام دی اف ها با طرح و مدل های بسیار متنوع و متفاوت به کار برد. صفحه کابینت سامان یولو معمولا رنگی متمایل به کرم دارد. طرح های موجود در این صفحه به صورت شنی و دانه ای می باشد. تمامی ورق های ام دی اف چوبی، ساده و غیره را می توان با صفحاتی با  طرح سامان یولو ترکیب کرده و دیزاین کرد. این محصولات در دو نوع مات و براق و در سایز های مختلفی ساخته می شوند. قیمت فروش نوع مات و براق و سایز های مختلف این محصولات با یکدیگر تفاوت دارد. اما به غیر این مورد اختلاف قیمتی در این طرح از صفحه های مخصوص روی کابینت وجود ندارد.

  • صفحه کابینت سامان یولو مات ۳ سانتی یک لب: ۳۷۰٫۰۰۰ تومان
  • صفحه کابینت سامان یولو مات ۳ سانتی دولب: ۳۷۵٫۰۰۰ تومان
  • صفحه کابینت سامان یولو براق ۳ سانتی یک لب: ۳۸۰٫۰۰۰ تومان
  • صفحه کابینت سامان یولو براق ۳ سانتی دو لب: ۳۸۵٫۰۰۰ تومان
  • صفحه کابینت سامان یولو مات ۵ سانتی یک لب: ۴۲۰٫۰۰۰ تومان
  • صفحه کابینت سامان یولو مات ۵ سانتی دولب: ۴۲۵٫۰۰۰ تومان
  • صفحه کابینت سامان یولو براق ۵ سانتی یک لب: ۴۳۰٫۰۰۰ تومان
  • صفحه کابینت سامان یولو براق ۵ سانتی دو لب: ۴۳۵٫۰۰۰ تومان

قیمت های فروش انواع صفحه کابینت مانند بسیاری از تایل ها و چانل های چوب مصنوعی نوسانات بسیار زیادی دارد. همچنین برند های مختلف ممکن است مدل های مختلفی از صفحه کابینت ها را تولید و عرضع کنند به همین دلیل اعلام قیمت قطعی امکان پذیر نیست. اما در این بخش لیست میانگینی از قیمت فروش صفحه کابینت های طرح سامان یولو را به صورت میانگین اعلام می کنیم. جهت اطلاع از نرخ فروش به روز می توانید با شماره های اعلام شده تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن