صفحه کابینت

صفحه کابینت یو پی وی سی

صفحه کابینت یو پی وی سی

پلی وینیل کلراید یا پی وی سی یک پلاستیک قوی اما سبک وزن است که در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد و با افزودن روان کننده این ماپه بسیار نرم تر و انعطاف پذیرتر از پلاستیک شده است. اگر هیچ روان کننده به آن اضافه نشود، ماده حاصل به همان یو پی وی سی یا همان پی وی سی غیر پلاستیکی شناخته می شود.

یو پی وی سی نوعی از صفحه کابینت است که از ماده روان شده غیر پلاستیک فشرده ساخته شده است. یو پی وی سی یا صفحه ضد آب نوعی از ماده روان شده پلیمری غیر پلاستیک فشرده است که با ورق های نسبتا ضخیمی که دارد، جهت تولید صفحه کابینت ضد آب استفاده می شود. یکی از بهترین موارد استفاده صفحه کابینت ضد آب یو پی وی سی در آشپزخانه و کنار سینک ظرفشویی و محلی که آب بیشتر مورد استفاده قرار می، استفاده می شود.

صفحه کابینت ضد آب

صفحه کابینت ضد آب یو پی وی سی انواع مختلفی دارد که برای مصارف مختلف و کاربردهای گوناگون استفاده می شود. خوشبختانه بر اساس رشد تکنولوژی، صفحه کابینت یو پی وی جای صفحه کابینت سنگ و ام دی اف را گرفته و دارای انواع مدل های روز است که طرفداران زیادی دارد.

یو پی وی سی نوعی پلیمر مخصوص روان نشده است که در سال های اخیر در تولید محصولات مختلف در صنایع گوناگون به کار برده می شود.  مهمترین ویژگی صفحه یو پی وی سی داشتن مقاومت و عایق بودن در برابر نفوذ رطوبت است. به عبارت ساده تر صفحه یو پی وی سی کاملا ضد آب است.

علاوه بر این نیز در برابر حرارت نیز دارای مقاومت بالایی هستند.  این دو ویژگی مهمترین گزینه های بهترین صفحه یو پی وی سی یا ضد آب است.

یو پی وی سی از ۹۰ درصد کربنات تشکیل شده و جز باقی مانده از افزودنی های یو پی وی سی است. هم چنین به دلیل چگالی صفحه یو پی وی سی، وزن صفحه کابینت یو پی وی سی سبک است. ویژگی دیگر و اصلی صفحه کابینت یو پی وی سی بازگشت به چرخه بازیافت است. صفحه کابینت یو پی وی سی گرچه تجزیه ناپذیر است اما امکان بازیافت و تولید مجدد را دارد و تاثیر مخرب آن بسیار کم است.

بهترین کاربرد برای صفحه UPVC

UPVC به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و مزایای زیاد کاربرد های فراوانی دارد. در صنعت ساختمان سازی از این مواد در ساخت درب های UPVC و پنجره های و پنجره های UPVC استفاده می کنند. تنوع طرح و رنگ این نوع محصولات عالی است. انواع پنجره های UPVC تک حالته، ثابت، دو حالته، سایبانی، دو لنگه فرانسوی، بالکنی و سرویسی و دیگر نمونه ها از تولیدات ساخته شده از صفحه UPVC است که در این صنعت کاربرد دارد.

علاوه بر این از بهترین مصارف صفحه یو پی وی سی برای تولید محصولاتی از جمله ضربه گیر ها، رنگ ها، پر کننده ها، کرکره ها، کف پوش ها، سقف و لوله ها و … کاربرد دارد. اما بی گمان صنعت ساخت پنجره یکی از بهترین و پر کاربردترین حوزه استفاده از UPVC به شمار می آید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن