صفحه کابینت 5 سانتی

سفارش صفحه کابینت ۵ سانتی

صفحه کابینت 5 سانتی

سفارش صفحه کابینت ۵ سانتی مات و براق پذیرفته می شود. انواع صفحه روی کابینت پنج سانت دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب در این مرکز توزیع می شود.

صفحه کابینت های تولید شده از ام دی اف خام در چندین سایز متفاوت استاندارد ساخته می شوند. ضخامت های سه و پنج سانتی با عرض ۶۰ سانت و طول ۴ متر و ۱۰ سانت ابعاد استانداردی هستند که در ایران تولید می شوند. کارخانه های تولید کننده ایرانی معمولا شرایط ویژه ای برای سفارش تولید صفحه کابینت با ابعاد بزرگتر یا کوچکتر را نیز برای مشتریان فراهم می کنند. ابعاد مانند ضخامت های ۵ سانتی با عرض ۶۵، ۷۵ و ۹۵ سانت سایزهایی هستند که بیشتر به صورت سفارشی تولید می شوند. معمولا محدودیتی در انتخاب طرح و رنگ در خرید هایی با ابعاد خاص وجود ندارد. شما می توانید سفارش خود را در ابعاد و اندازه های مخصوص با رنگ ها و طرح های متفاوت ثبت نمایید.

انواع صفحه کابینت ۵ سانتی

البته به غیر از امکان سفارش تولید صفحه کابینت ۵ سانتی با ضخامت های بیشتر در طول و عرض نیز وجود دارد. برای اطلاع از شرایط ویژه خرید با ابعاد طرح های خاص می توانید با مراکز خرید مرکزی و اصلی برند های مختلف و یا کارخانه های تولید کننده تماس بگیرید. گاها ممکن است خرید هایی با این شرایط دارای محدودیت هایی در انتخاب رنگ و یا سایز داشته باشند. همچنین ممکن است برای خرید های با ابعاد پنج سانتی و یا بالاتر نیاز به ثبت سفارش در تیراژ و تعداد بسیار بالا باشد. قیمت هایی که توسط برند های مختلف اعلام می شود نیز با یکدیگر تفاوت داشته باشد. به همین علت بهتر است برای اطمینان درباره این نوع از خرید ها قبل از تصمیم گیری با تولید کننده اصلی محصولات تماس گرفته و درباره شرایط ساخت صفحه کابینت ها اطلاعات کافی کسب نمایید.

سمپل صفحه کابینت 5 سانتی

خرید صفحه کابینت

شما می توانید برای خرید صفحه کابینت های پنج سانتی و یا بالاتر سفارش خود را در خط تولید صفحه کابینت برین چوب اردبیل ثبت نمایید. این تولیدی انواع صفحه کابینت را در ابعاد ۳ و ۵ سانتی و سایر اندازه ها تولید می کند. محدودیت خاصی در انتخاب رنگ و طرح تولیدات سفارشی در برین چوب وجود ندارد. برای اطلاع از شرایط فروش های ویژه و تولیدات با ابعاد بزرگتر می توانید با دفتر فروش مرکزی این کارخانه تماس بگیرید. اطلاعات لازم درباره لیست قیمت ها و تیراژ مورد نظر برای سفارش تولید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. پیگیری خرید و زمان بندی ارسال بار نیز از همین طریق قابل پیگیری می باشد. شماره های تماس و پل های ارتباطی با این شرکت در سایت اعلام شده است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن