صفحه کابینت

سفارش تولید صفحه کابینت هفت سانت

صفحه کابینت هفت سانت

سفارش تولید صفحه کابینت هفت سانت و بزرگتر را در این کارخانه ثبت کنید. این مرکز امکان تولید صفحه کابینت ۷ سانتی و یا سایز دلخواه دارد.

صفحه کابینت ها در ایران از نظر سایز به دو بخش ابعاد استاندارد و سفارشی تقسیم می شوند. نوع استانداز این محصولات خود دارای چند اندازه بزرگ و کوچک است. صفحات ابعاد استاندارد معمولا با طول ۴ متر و ۱۰ سانتیمتر ساخته می شوند. عرض این محصولات نیز معمولا ۶۰ است. ضخامت های ۵۰ میلی متر و ۳۰ میلی متر در ایران ضخامت های استاندارد و معمول مورد استفاده می باشد. رنگ ها و طرح های مختلفی از این سایز ها در بازار وجود داند که توسط کارخانه های مختلف ساخته می شوند. سفارش تولید صفحه کابینت با ابعاد و ضخامت هفت سانت نیز در برخی از مراکز تولیدی صورت می گیرد. تیراژ ساخت و تولید این محصولات با ضخامت هفت سانت در کارخانه های مختلف کشور با یکدیگر تفاوت دارد.

صفحه کابینت ۷ سانتی

صفحه کابینت های هفت سانت معمولا فقط با روش سفارش تولید می شوند. کارخانه های بسیار کمی هستند که این محصولات را به صورت معمول و جزو ساخت و سازهای اصلی خود داشته باشند. سفارش ساخت این محصولات و سایزهای دیگر معمولا باید در تیراژ بالا صورت بگیرد. زیرا تغییر تنظیمات خطوط ساخت محصولات برای چند صفحه کابینت ها برای بسیاری از کارخانه ها امکان پذیر نمی باشد. معمولا کارخانه های بزرگ تر بیشتر این محدودیت ها را برای ثبت سفارش ابعاد خاص مانند هفت سانت دارند. بهتر است تعداد، تیراژ و رنگ بندی تولیدات سفارشی را از مراکز و نمایندگی های کارخانجات مورد نظر جویا شوید. در این صورت می توانید درباره ثبت خرید خود در این مراکز مطمن شوید. همچنین اگر در خرید و تهیه محصولات زمان تحویل اهمیت دارد موضوع را با تولید کننده در میان بگذارید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شمار های تماس شرکت برین چوب در تماس باشید. این شرکت نمایندگی پخش صفحه کابینت های کارخانه برین چوب اردبیل است. ساخت محصولاتاز طریق ثبت سفارش با ابعاد هفت سانت و بیشتر در این مرکز انجام می شود. برای مطلع شدن از قیمت هاو شرایط انجام معاملات با بخش فروش شرکت در ارتباط باشید. مشاوران فروش این شرکت اطلاعات لازم را درباره قیمت های فروش صفحه کابینت، حداقل تعداد سفارش تولید هفت سانت و بیشتر، زمان بندی تامین و تولید و سایر اطلاعات را در اختیار شما قرار خواهند داد. شما می توانید همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ با شماره های تماس اعلام شده و به صورت ۲۴ ساعته از طریق امکتن چت انلاین سایت سوالات خود را مطرح نمایید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن