صفحه کابینت براق

سفارش خرید صفحه براق کابینت

خرید صفحه براق کابینت

سفارش خرید صفحه براق کابینت را کجا ثبت کنیم؟ کارخانه تولید کننده بهترین صفحه کابینت برای ثبت سفارشات کجا است؟ آیا خرید مستقیم امکان دارد؟

انتخاب و خرید انواع صفحه کابینت را با توجه به چند نکته مهم انجام می شود. ابعاد و اندازه صفحات را بر اساس اندازه و ابعاد آشپزخانه انتخاب می کنند. یک لب یا دو لب بودن آن نیز بر اساس نوع کاربرد آن تعیین می شود. برای بخش هایی که یک طرف میز کار منتهی به دیوار است باید از نوع یک لب استفاده کرد. صفحات دو لب نیز مخصوص میزکارهایی است که هر دو سمت آن آزاد است. تفاوت دیگری که در صفحه کابینت ها وجود دارد مات یا براق بودن روکش آن ها می باشد. برای انتخاب میان این دو گزینه نیز باید به مسائلی مانند میزان نورگیری محیطی که صفحات را برای استفاده در آن سفارش می دهید توجه کرد. نوع هایگلاس این محصولات با انعکاس نور باعث روشن شدن فضا می شوند. همچنین براق یا مات بودن ام دی اف و سلیقه خود نیز از مسائلی است که باید در نظر گرفت.

کارخانه های داخلی معمولا سفارش تولید انواع صفحه براق را در رنگ های مختلف می پذیرند. طرح های مختلف از این محصولات در سمپل رنگی برند های ایرانی وجود دارد. کاتالوگ های رنگی معمولا در نوع مات تولید می شوند. اما هر کدام از این طرح ها امکان سفارش خرید و تهیه در نوع براق را نیز دارند. نوع هایگلاس این محصولات معمولا از محبوبیت بالاتری برخوردار است. در صورت سفارش خرید صفحه براق کابینت باید به این نکته نیز توجه داشت که نگهداری از آن ها نسبت به نوع مات سخت تر است. این محصولات دارای رویه ای صاف و صیقلی است. این روکش معمولا در برابر خش و ضربه از مقاومت کمتری برخوردار می باشد. بنابر این در صورت استفاده از صفحه هایگلاس کابینت باید مراقب و حساسیت بیشتری را برای نگهداری از آن ها به کار برد.

کارخانه جدید صفحه کابینت

برای سفارش خرید صفحه براق کابینت می توانید با شرکت برین چوب تماس بگیرید. این مرکز در  زمینه پخش انواع صفحه کابینت کارخانه برین چوب اردبیل فعالیت دارد. انواع صفحات مات و براق در طرح های مختلف را می توانید از این شرکت خریداری نمایید. سفارشات شما پس از ثبت در این مرکز با مناسب ترین قیمت تامین و به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد. جهت ثبت سفارش خرید می توانید از ساعت ۸ الی ۱۸ روزهای کاری با شماره های اعلام شده در سایت در تماس باشید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن