صفحه کابینت

صفحه کابینت چوب پلاست

صفحه کابینت چوب پلاست

چوب پلاست یا همان پلی وود با توجه به مواد مصرفی و پلاستیکی و شیمیایی در فرآیند تولید سبب خاصیت ضد آب بودن صفحه کابینت می شود. ضخامت شاخه صفحه کابینت با مغز چوب پلاست ۳۲ و ۴۸ میلی متر است و طول صفحه کابینت چوب پلاست بسته به نوع روکش ۳۶۶ و ۴۱۰ سانتی متر و عرض شاخه صفحه کابینت چوب پلاست ۶۰ و ۶۵ سانتی متر است. اغلب صفحه کابینت چوب پلاست دارای ۳ سال گارانتی است.

چوب پلاست متریالی است که حتما باید مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد و می تواند وزن زیادی را تحمل کند. صفحه کابینت چوب پلاست در برابر سرما و گرما، انقباض و انبساط، ترک خوردگی و تغییر نمی شود. وزن صفحه کابینت چوب پلاست بسیار سبک بوده و به راحتی قابل حمل و نقل است. صفحه کابینت چوب پلاست در صورت آسیب دیدگی به راحتی قابل تعمیر است.

صفحه کابینت ضد آب

به دلیل وجود پلاستیک در این نوع صفحه کابینت نم و رطوبت نمی تواند در آن نفوذ کند و این نوع صفحه کابینت صد در صد ضد آب است. عمر مفید این نوع صفحه کابینت ها معمولاً بالا است. پس در هنگام خرید حتما این موارد را به خاطر داشته باشید.

همچنین صفحه کابینت چوب پلاست را به راحتی می توان با شوینده و پاک کننده تمیز نمود. چون این صفحه کابینت قابلیت شستشو دارد. مقاومت این نوع صفحه کابینت بسیار زیاد است به طوری که به راحتی دچار خط و خش نمی شود. صفحه کابینت چوب پلاست متریالی آنتی باکتریال است که امکان رشد باکتری و میکروب در آن وجود ندارد.

از دیگر ویژگی های صفحه کابینت چوب پلاست سازگاری با محیط زیست است. ضایعات چوب و پلاستیک موجود در صفحه کابینت چوب پلاست به راحتی قابل بازیافت و استفاده مجدد هستند. صفحه کابینت چوب پلاست را به راحتی می توان رنگ نمود یا روکش کرد. این نوع صفحه کابینت در رنگ های متنوعی تولید و به بازار عرضه می شود. حتما در هنگام خرید صفحه کابینت چوب پلاست این موارد را لحاظ کنید.

شرکت های ایرانی معروف صفحه کابینت

در کشور ایران کارخانه ها، مراکز صنعتی و شرکت های تولیدی بزرگی در حال تولید و فعالیت هستند که تعدادی از شرکت های ایرانی معروف صفحه کابینت به صورت مختصر اشاره می کنیم.

شرکت تولیدی برین چوب از شرکت های ایرانی و معروف برتر تولیدی انواع صفحه کابینت با کیفیت ایرانی با مناسب ترین قیمت در کشور است. این کارخانه یکی از بزرگترین و برترین مراکز تولید کننده صفحه کابینت ایرانی با کیفیت درجه یک در کشور است.

شرکت بنیس فرم از شرکت های ایرانی معروف صفحه کابینت در ایران است که از سال ۱۳۷۰ برای نخستین بار تولید کننده صفحه کابینت از جنس فایبرگلاس در تهران است که با استفاده از تجربیات شخصی و استفاده از متخصصان ایرانی و ترکیه ای شروع به کار تولید صفحه کابینت و میزهای کامپیوتر فایبرگلاس نمود.

شرکت تولید صفحه کابینت بنیس فرم، اقدام به تولید صفحه کابینت متنوع ترین تولید صفحه کابینت با تنوع رنگی بالا، صفحه کابینت با ردیوس ۴ و صفحه کابینت براق های گلاس است که از نظر کیفیت قابل قیاس با نمونه‌های مشابه داخلی و خارجی نیست.

به غیر از صفحه کابینت چوب پلاست شرکت تولیدی دیگری مثل شرکت سرخ چوب، شرکت درخت سبز، شرکت اورمان چوب، شرکت تلکا، شرکت افراش که قدیمی ترین تولیدی صفحه کابینت در کشور است و جزو نخستین شرکت های ایرانی صفحه کابینت بوده است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن