صفحه کابینت

رنگ صفحه کابینت جویز و گردو

صفحه کابینت رنگ گردو

رنگ صفحه کابینت جویز و گردو از نمونه های پر فروش بازار است. بسیاری از مدلهای جدید صفحه کابینت به تأثیر این طرح دارای تم چوب و گردویی هستند.

کاربرد رنگ گردویی

استفاده از چوب برای دکوراسیون داخلی بخش های مختلف خانه مانند کابینت های آشپزخانه یکی بسیار معمول و محبوب است. حتی با تولید انواع ام دی اف و چوب های مصنوعی با قابلیت ساخت در انواع رنگ های فانتزی و ساده نیز طرح های چوبی این محصولات همواره از محبوبیت بسیار بیشتری برخوردار بوده است. در میان طرح های مختلف که الهام گرفته از شکل انواع درخت ها می باشد، رنگ های جویز یا همان گردو بسیار معروف و محبوب تر است. این طرح ها همانطور که از نام آن ها مشخص است برگرفته از طرح درخت های گردو می باشند. (جویز در زبان ترکی به معنای گردو است) در میان صفحه کابینت ها و ام دی اف های طرح چوب نیز نوع جویز آن ها استفاده بیشتری از سایر مدل ها دارند.

صفحه کابینت جویز گردو در برند های مختلف در چندین مدل مختلف موجود است. حالت کلی آن ها تقریبا مشابه به یکدیگر می باشند. اما ممکن است تفاوت های کمی با یکدیگر داشته باشند. این تفاوت رنگ در طرح های گردویی ام دی اف نیز وجود دارد. اندازه گره ها و تندی رنگ ها ممکن است اختلاف کمی با هم داشته باشند. مدل جویز صفحه کابینت ها در سمپل محصولات هر برند جزو طرح های نمونه و محبوب است. این طرح را می توان برای کابینت هایی با سبک ها و رنگ های متعددی استفاه کرد. کابینت های سفید، کرم، نسکافه ای و حتی طرح های چوبی با رگه های محو را می توان با صفحه های جویز ترکیب کرد.

گالری محصولات

البته ترکیب رنگ بخشهای مختلف بستگی به سلیقه و نوع طراحی فضا نیز دارند. اما به طور کلی می توان صفحه گردویی را به دلیل گرمایی که به فضا القاء می کند در فضاها و سبک های مختلف دکوراسیون آشپزخانه به کار برد. در بخش گالری رنگ بندی این سایت می توانید انواع مختلفی از صفحه کابینت هایی با طرح های مختلف از جمله جویز و گردویی را مشاهده کنید. هر کدام از این طرح ها در ابعاد ۳ و ۵ سانتی و دو نوع مات و براق ساخته توسط کارخانه برین چوب تولید می شوند. صفحه های این تولیدی از نظر کیفیت و زیبایی از نمونه های برتر تولید داخل می باشند. برای خرید هر کدام از صفحات در حجم های مختلف و حتی با ابعاد سفارشی می توانید با دفتر پخش مرکزی کارخانه تماس بگیرید. شماره های تماس با این مرکز در سایت اعلام شده است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن