صفحه کابینت 5 سانتی

تولید صفحه کابینت ۷ و ۵ سانتی

تولید صفحه کابینت

تولید صفحه کابینت ۷ و ۵ سانتی با طرح و رنگ جدید در عرض ۶۰ سانت آماده فروش است. این محصول از تولیدات شرکت های بازار ایران است.

صفحه کابینت های جنس ام دی اف در انوع ابعاد و اندازه ها تولید می شوند. معمولا کارخانه های ایرانی این محصولات را در دو گروه ابعاد استاندارد و سفارشی به تولید می رسانند. کوچکترین سایز موجود در بازار ایران با ضخامت ۳ سانتی متر وجود دارد. این سایز از صفحات تاپس از گروه نمونه هایی با ابعاد استاندارد می باشد. نوع دیگر سایز ها استاندارد یا همان بازاری صفحه کابینت با ضخامت ۵ سانتی متر است. این دو اندازه بیشترین استفاده را در بین تمامی صفحات دارند. بعد از این نمونه ها نیز محصولاتی در ضخامت ۷ سانت بیشترین میزان استفاده را در کشور دارد. نوع ۷ سانتی تاپس ام دی اف از نمونه های سفارشی است. کارخانه های ایرانی معمولا این محصولات را در صورت وجود سفارشات ویژه از سوی خریداران می سازند. تعداد مراکزی که تمامی ابعاد را به صورت استاندارد به ساخت برسانند پایین می باشد.

ابعاد و رنگ بندی صفحات ۵ و ۷ سانت

صفحه کابینت هایی با ضخامت بزرگ در انواع رنگ ها و سایز های مختلف ساخته می شود. تمامی مدل های یک لب و دو لب توسط چندین کارخانه های مختلف ایرانی در ضخامت های ۵ و ۷ سانتی متری تولید و به بازار عرضه می شود. رنگ بندی این محصولات به خصوص در سایز های سفارشی تکمیل می باشد. انواع صفحه کابینت ها در رنگ های چوبی، طرح سنگ، کتان، شنی، ساده، فانتزی در سمپل محصولات برند های مختلف وجود دارد که با ضخامت ۷ و ۵ سانت ساخته می شوند. عرض این محصولات در سایز های ۶۰، ۶۵، ۷۵ است. معمولا صفحات ام دی اف در طول ۴ متر و ۱۰ سانت و ۳ متر و ۶۵ سانت به تولید می رسند.

بازار ایران توزیع کننده بزرگ انواع صفحه کابینت از جنس ام دی اف و روکش های اچ پی ال در ایران می باشد. انواع صفحه کابینت هایی در ابعاد مختلف و ضخامت ۷ و ۵ سانتی متری در این مرکز به تولید می رسد. رنگ بندی موجود در سمپل محصولات این برند تکمیل می باشد. انواع صفحه کابینت ها با ابعاد مختلف را می توانید به صورت عمده و خرده سفارش دهید. برای اطلاع از لیست قیمت صفحه کابینت های ۳، ۵ و ۷ سانتی متری به صورت عمده و خرده با شماره های تماس اعلام شده در این سایت تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن