صفحه کابینت 5 سانتی

قیمت صفحه کابینت ۵ سانتی

صفحه کابینت 5 سانتی

قیمت صفحه کابینت ۵ سانتی روز بازار اعلام شد. برای ثبت سفارشات بالای ۱۰ شاخه تخفیفات ویژه نیز ارائه می شود. صفحات دارای ضمانت نامه هستند.

صفحه کابینت های ام دی اف با روکش اچ پی ال از پر مصرف ترین مدل های مورد استفاده در کشور می باشند. این محصولات به دلیل داشتن قیمت بسیار مناسب و چندین ویژگی مثبت دیگر در بیشتر تولیدات داخل کشور به کار می روند. صفحه کابینت های ام دی اف در انواع سایز ها و مدل های متنوع به تولید می رسند. اکثر کارخانه ایرانی این صفحات را در ابعاد ۳ و ۵ سانتی متری به طور استاندارد تولید کرده و به بازار عرضه می کنند. برخی از تولیدی ها نیز ابعادی به غیر از این اندازه ها را به صورت سفارشی و طبق نیاز مشتریان می سازند. اما در سایز های معمول و بازاری این محصولات مدل ۵ سانتی بزرگترین اندازه موجود در میان محصولات کارخانه های مختلف می باشد. قیمت فروش این محصولات نیز بسته به اندازه و مدل صفحات متفاوت و متغیر می باشد.

نرخ فروش صفحه کابینت

صفحه کابینت های ام دی اف با ضخامت های مختلف دارای قیمت های متفاوتی از یکدیگر می باشند. نوع ۵ سانتی این محصولات قیمت بالاتری از صفحات ۳ سانت دارند. مقدار این اختلاف نرخ در برند های مختلف ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد. می توانید جهت خرید نمونه های ایرانی این محصولات و اطلاع از قیمت فروش به نمایندگی های پخش رسمی این محصولات مراجعه کنید. بازار ایران یکی از مراکز ایرانی تولید کننده انواع صفحه کابینت از جنس ام دی اف در ابعاد و اندازه های متفاوت می باشد. قیمت فروش تقریبی و میانگین این محصولات به شرح زیر می باشد.

  • صفحه کابینت ۵ سانتی مات یک لب: ۴۰۵٫۰۰۰ تومان
  • صفحه کابینت ۵ سانتی مات دو لب: ۴۱۵٫۰۰۰ تومان
  • صفحه کابینت ۵ سانتی براق یک لب: ۴۱۵٫۰۰۰ تومان
  • صفحه کابینت ۵ سانتی براق دو لب: ۴۲۵٫۰۰۰ تومان

نمایندگی رسمی پخش صفحه

شما می توانید جهت خرید صفحه کابینت های بازار ایران با نمایندگی پخش این مجموعه تماس بگیرید. شماره های تماس با این مرکز در همین سایت اعلام شده است. سفارشات شما پس از ثبت در این مرکز در اسرع وقت تامین و به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد. مشاوران فروش این شرکت همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ آماده پاسخگویی به سوالات شما در رابطه با شرایط انجام معاملات می باشند. اطلاعات بیشتر درباره قیمت های به روز صفحه کابینت های ۳ و ۵ سانتی متری از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن