صفحه کابینت

مدل صفحه کابینت گلکسی روشن

صفحه کابینت گلکسی روشن

مدل صفحه کابینت گلکسی روشن آماده بارگیری از کارخانه تولید کننده است. این نمونه از صفحه کابینت دارای بهترین کیفیت و زیبایی ظاهری است.

نمونه صفحه کابینت گلکسی

صفحه کابینت تولید شده با ام دی اف از قدیمی ترین و پر استفاده ترین نمونه های موجود در ایران می باشد. این محصولات در ابتدا از مغزی نئوپان تولید می شدند. در حال حاضر مغزی تشکیل دهنده آن ها از ام دی اف های خام ایرانی و یا خارجی است. رنگ ها و طرح های جدید این صفحات و همچنین قیمت مناسب و به صرفه باعث شده است تا این مدل همچنان جزو نمونه های پرفروش بازار باشد. از طرح های جدید صفحه کابینت ها مدل گلکسی در انواع روشن و تیره است. طرح های گلکسی در ابتدا توسط تولید کنندگان صفحات کورین و غیره ساخته شد. تولید کنندگان نوع ام دی افی این محصولات نیز نمونه های بسیار زیبا و متنوعی از این نوع گلکسی روشن را سمپل تولیدات خود اضافه کردند.

مدل صفحه کابینت گلکسی

مدل صفحه کابینت گلکسی یا همان کهکشانی روشن از جدید ترین و زیباترین طرح هایی است که به سمپل صفحات افزوده شده است. این ترکیب طرتحی نزدیک به نوع شنی دارد و با طراحی بسیار زیبا و متفاوتی دارد. مدل های تیره و روشن متفاوتی توسط تولیدکنندگان مختلف این محصولات در کاتالوگ های رنگی مربوط قرار داده شده است. مدل صفحه کابینت گلکسی روشن در دو نوع مات و براق و دو سایز ۵ و ۳ سانتی متری تولید می شود. خرید این محصولات از طریق مراجعه به نمایندگی رسمی برندهای مختلف امکان پذیر است. معمولا این مراکز پخش اصلی قیمت مناسب تری را برای محصولات اعلام می کنند. همچنین با خرید از این مراکز معتبر، شما می توانید از اصل بودن کالاهای خریداری شده اطمینان کسب کنید.

کارخانه تولیدی صفحه گلکسی

شرکت برین چوب دفتر پخش اصلی و مرکزی صفحات کابینت کارخانه بزرگ برین چوب می باشد. برای خرید انواع صفحه کابینت های گلکسی روشن و تیره در مدل ها و ابعاد متفاوت می توانید با شماره تلفن های بخش فروش این مرکز تماس بگیرید. اطلاعات کافی درباره قیمت ها و شرایط فروش صفحه کابینت ها از طریق مشاوران فروش این بخش در اختیار شما قرار خواهد گرفت. سفارشات شما پس از ثبت در کوتاه ترین زمان تامین خواهد شد. ارسال بار به نقاط مختلف کشور نیز در کوتاه ترین زمان و از نزدیک ترین انبار به مقصد صورت می گیرد. مشاوران فروش شرکت برین چوب همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۸ آماه پاسخگویی تلفنی به سوالات شما می باشند. از طریق امکان چت آنلاین سایت نیز می توانید سوالات خود را به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی مطرح نمایید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن