صفحه کابینت

انواع رنگ صفحه کابینت چوبی

صفحه کابینت چوبی

انواع رنگ صفحه کابینت چوبی را در این بخش مشاهده کنید. البته برای ثبت سفارش از هر کدام نیز می توانید به راحتی با تولیدی ها تماس بگیرید.

صفحات تاپس تولید شده از جنس ام دی اف با استفاده از روکش های خاصی به نام اچ پی ال رویه زنی می شوند. این بخش از محصولات تعیین کننده چندین ویژگی مهم صفحه کابینت ها است. میزان مقاومت صفحات در برابر نفوذ رطوبت، مقاومت در برابر گرما و یا باکتری ها و سایر آلودگی های محیطی به کیفیت این بخش از محصولات بستگی دارد. همچنین ماندگاری طرح و کیفیت رنگ صفحات نیز به روکش های اچ پی ال مرتبط است. رویه های موجود در تولیدات ایرانی دارای انواع طرح های سنگ، چوبی، ساده، فانتزی و غیره می باشند. هر کدام از این مدل ها خود دارای انواع مات و براق یا هایگلاس هستند. از بین نمونه های موجود در بازار نوع چوبی از قدیمی ترین و پر استفاده ترین مدل های مورد استفاده در کشور می باشند.

انواع مختلف صفحه چوبی

نه تنها در بین صفحه کابینت بلکه بیشتر کامپوزیت های چوب مصنوعی با طرح چوبی و الوار های طبیعی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشند. صفحه کابینت هایی با طرح چوب های طبیعی یکی از مدل های مختلف این محصولات می باشند. خود این طرح نیز دارای چند مدل مختلف با شکل و رنگ هایی متفاوت با یکدیگر تولید می شوند. ممکن است تنالیته این روکش ها در نوع سرد یا گرم با اندازه رگه های بزرگ یا کوچک تر ساخته شوند. محو یا پررنگ بودن اندازه گره های موجود در طرح صفحات چوبی نیز بسیار متنوع می باشد. طرح های عمودی افقی و مختلط انواع متفاوت این صفحات هستند. ونگه، ویکتوریا، جویز، افرا، آنتیک روشن و تیره، لیون و غیره بخشی از معروف ترین رنگ های صفحه کابینت با طرح چوب هستند که در ایران تولید می شوند.

گالری رنگ بندی صفحه

انواع مختلفی از صفحه کابینت را با طرح های متنوع و زیبا می توانید در بخش گالری رنگ بندی سایت مشاهده نمایید. این بخش شامل طرح های تولید شده توسط اکثر کارخانه های ایرانی می باشد. انواع مدل های چوبی با رنگ های تیره و روشن و شکل رگه های متنوع در این بخش وجود دارد. شما می توانید با مشاهده این بخش صفحه کابینت طرح چوبی مورد نظر و متناسب را بر اساس نیاز و سلیقه خود انتخاب نمایید. جهت خرید و ثبت سفارش هر کدام از صفحات نیز می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن