صفحه کابینت براقصفحه کابینت مات

صفحه کابینت آبنوس مات و براق

صفحه کابینت آبنوس براق

صفحه کابینت آبنوس مات و براق آماده بارگیری است. لیست قیمت جدید از انواع صفحه کابینت با کیفیت توسط کارخانه تولید کننده اردبیل اعلام شده است.

سمپل صفحه کابینت

پس از تولید صفحه های چوب مصنوعی و فراگیر شدن استفاده از آن ها برخی از مدل ها و طرح های تولید شده بسیار معروف و محبوب شده اند. رنگ آبنوس یکی از همان مدل هایی است که پس از عرضه توسط تولید کنندگان ام دی اف بسیار مورد توجه قرار گرفت. به دلیل ضرورت هماهنگی بین رنگ ام دی اف و صفحه ها در کابینت، تولید کننده صفحات طرح هایی مشابه ورق های ام دی اف را تولید می کنند. در حال حاضر مدل آبنوس یکی از محبوب ترین رنگ ها در میان سمپل صفحه کابینت محسوب می شود. ترکیب رنگ های گرم نارنجی تیره و قهوه ای تشکیل دهنده اصلی این طرح می باشد. صفحه کابینت های آبنوس مات و براق که از نمونه های طرح چوب این محصولات هستند توسط چندین تولید کننده مختلف تولید می شوند.

صفحه کابینت آبنوس مات و براق

طرح آبنوس صفحه کابینت

نام آبنوس برگرفته از نام درختی استوایی با همین نام است. ترکیب رنگ و شکل کلی رگه های صفحه کابینت های آبنوس نیز برگرفته از شکل کلی الوار همین درخت می باشد. این مدل را می توان یکی از خاص ترین و زیباترین نمونه های ورق ام دی اف و صفحات نام برد. صفحه کابینت هایی با این طرح را می توان با ترکیب با رنگ های سفید مات یا براق و چندین رنگ روشن دیگر به کار برد. برای کابینت هایی که از تولید آن ها از دو رنگ سفید و آبنوس استفاده شده است صفحاتی با این طرح بسیار زیبا و شکیل خواهد بود. به دلیل شناخته شده و محبوب بودن این طرح تمامی تولیدی های ایرانی صفحات چوبی انواع براق و مات این محصولات را تولید و عرضه می کنند.

قیمت صفحه کابینت آبنوس

برای مشاهده طرح های بیشتر از انواع صفحات مات و براق می توانید از بخش گالری رنگ بندی این سایت دیدن فرمایید. در این بخش سمپل طرح های صفحه کابینت برند برین چوب در قالب یک گالری کامل آماده شده است. طرح های آبنوس و سایر مدل های چوبی و ساده تولید شده توسط این برند را می توانید در این بخش مشاهده کنید. برای خرید صفحه کابینت های مات و براق این برند در سایز های مختلف می توانید با دفتر پخش مرکزی برین چوب تماس بگیرید. اطلاعات کافی درباره خرید هایی با ابعاد سفارشی، لیست قیمت محصولات، زمان بندی تامین و ارسال بار و سایر اطلاعات لازم توسط مشاوران فروش این مرکز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شماره های تماس با بخش فروش دفتر برین چوب در سایت اعلام شده است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن