صفحه کابینت 5 سانتی

سمپل صفحه کابینت ۵ سانتی

سمپل صفحه کابینت

کاتالوگ و سمپل صفحه کابینت ۵ سانتی و ۳ سانت را مشاهده کنید. در این سایت شما انواع نمونه عکس از صفحه کابینت در سایزهای مختلف را می توانید بررسی کنید.

تولیدات کارخانه ها

صفحه کابینت هایی که در کارخانه های ایرانی فعال تولید می شوند در دو ابعاد ۳ و ۵ سانتی ساخته می شوند. بیشتر استفاده بازار نیز از همین دو سایز استاندارد می باشد. البته گاها ممکن است سفارشاتی برای ساخت و تولید صفحه کابینت با ابعاد بزرگتر نیز وجود داشته باشد. اما به طور کلی بیشتر نیاز بازار به این محصولات از همین ابعاد معمولی انجام می شود. سمپل محصولات برند های مختلف معمولا شامل رنگ های متعددی است که امکان تولید محصولات هم در سایز ۳ و هم اندازه ۵ سانتی وجود دارد.

در واقع تولید صفحات موجود در سمپل برند ها از هر دو سایز و اندازه استاندارد انجام می شود. اما در انتخاب مشتریان موارد بسیار زیادی مانند قیمت، ابعاد آشپزخانه و میز کار و گزینه های بسیار دیگری دخیل است.

سمپل صفحه کابینت 5 سانتی

صفحه کابینت ۵ سانتی

پس از در نظر گرفتن این نکات و انتخب بین خرید صفحه ای با ضخامت ۳ یا ۵ سانت معمولا طرح و رنگ از روی سمپل های ارائه شده انجام می شوند. قیمت فروش و سفارش صفحه کابینت ۵ سانت معمولا بیشتر است. این اختلاف قیمت بخاطر ابعاد بزرگتر این محصولات می باشد و تفاوت دیگری در متریال تشکیل دهنده سایزهای مختلف وجود ندارد. صفحه کابینت ۵ سانتی معمولا با استفاده از چندین ورق با ضخامت کمتر و یا یک ام دی اف با ضخامت پنج سانتیمتر تولید می شوند. به همین دلیل این محصولات از هر برندی با قیمت فروش بالاتری به بازار عرضه می شوند. تنوع رنگی این سایز از صفحات در برندهای مختلف بسیار بالا می باشند. مدل های متفاوتی از صفحات کابینت را می توانید در گالری های رنگ بندی و سمپل های دستی برند ها مشاهده کنید.

گالری رنگبندی

در بخش گالری رنگ بندی محصولات این سایت نیز انواع مختلفی از طرح های صفحه کابینت های ۵ سانتی وجود دارند. این بخش با استفاده از محصولات سمپل کارخانه برین چوب تکمیل و آماده شده است. امکان سفارش و خرید تمامی این طرح ها در هر دو سایز استاندارد و حتی سایر ابعاد سفارشی وجود دارد. برای اطلاع از شرایط ثبت سفارش خرید و یا تولید و همچنین دریافت کاتالوگ طرح ها و سمپل صفحه کابینت ها می توانید با دفتر فروش مرکزی کارخانه تماس بگیرید. قیمت ها و زمان بندی ارسال بار و تولیدات سفارشی را می توانید از طریق تماس تلفنی با این مرکز دریافت کنید. برای تماس تلفنی می توانید همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ اقدام کنید. با استفاده از امکان چت آنلاین سایت نیز می توانید سوالات خود را به صورت ۲۴ ساعته مطرح نمایید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن