صفحه کابینت 3 سانتی

صفحه کابینت ۳۲ میل یا ۳ سانتی

صفحه کابینت ۳۲ میل یا ۳ سانتی

در حال حاضر انواع صفحه کابینت، در ابعاد و عرض مختلف ساخته شده است که در بازار ایران تولید شده و روانه بازار می شود. قیمت، ابعاد، طراحی و نوع استفاده از هرکدام از صفحه کابینت با یکدیگر کاملا متفاوت هستند. اغلب صفحه کابینت تولید شده از فرآورده های چوبی، ابعاد و ضخامت استانداردی دارند.

کارخانه های تولید کننده انواع صفحه کابینت، جزو معدود تولیدی های مجهز در ایران و منطقه محسوب می شوند که از بهترین تولیدات صفحه کابینت در ایران، صفحه کابینت ۳۲ میل یا ۳ سانتی است. این صفحه کابینت به دلیل ضخامت ۳۲ میل یا ۳ سانتی آن بسیار پر طرفدار است و عمر مفید وسیله های تولید شده با این نوع صفحه کابیت دارد. پیشنهاد ما برای تولید صفحه کابینت، صفحه کابینت ۳۲ میل یا ۳ سانتی تولید ایران بوده است.

صفحه کابینت۳۲ میل یا ۳ سانتی تولید ایران از جنس چوب های مصنوعی ساخته شده اند و استاندارد ابعاد آن با ضخامت های ۵ و ۳ و ۷ سانتی متر با عرض ۶۰ سانتی متر است.  قیمت این نوع صفحه به نسبت سایر صفحات کابینت مناسب تر و به صرفه تر است. همچنین نصب و نگه داری از صفحه کابینت ۳۲ میل یا ۳ سانتی تولید ایران نسبت به سایر مدل ها، آسان تر است.

سعی بر این است که صفحه کابینت ۳۲ میل یا ۳ سانتی تولید ایران یرا بر اساس نرخ روز ثابت نگه داشته و اگر چنانچه شما هم قصد تعویض یا خرید صفحه کابینت را دارید حتما قبل از گران شدن با توجه به نوسانات قیمت و ارز و گران شدن مواد اولیه باعث شده خرید خود را ثبت کنید، در حال حاضر صفحه کابینت  ۳۲ میل یا ۳ سانتی تولید ایران که در بازار فروش این بسیار پر طرفدار است.

ضخامت های مختلف صفحه کابینت

در حال حاضر ضخامت های مختلف عرف تولید صفحه کابینت در اندازه ۶۰ سانتی متر است. یعنی اگر تنها یک پاسخ برای سوال ضخامت صفحه کابینت باید چند باشد؟ وجود داشته باشد باید بگوییم که همان ضخامت ۶۰ سانتی متر بهترین انتخاب است. اما اگر برای سفارش های خاص یا شرایط خارج از عرف نیازمند هستید، بهتر است موارد دیگر را نیز در نظر بگیرید.

امروزه اغلب کابینت سازان و کابینت کاران از ضخامت های مختلف ۵۰ تا ۶۰ سانتی متر استفاده می کنند. بنابراین اگر ضخامت یک صفحه کابینت ۶۰ سانتی متر کمتر باشد، ممکن است کوتاه باشد و چندان کاربردی نداشته باشد.

اما اگر این صفحات کابینت از ضخامت بیشتری برخوردار باشند، باز هم ممکن است مشکلاتی به وجود بیاورند. اما اگر عرض خود کابینت های شما از استاندارد تولید بیشتر است، پس می توانید در انتخاب عرض سفارشی از صفحه کابینت استفاده کنید.

با توجه به این مقاله، نتیجه این است که بهترین و استاندارد ترین ضخامت صفحه کابینت همان عرض ۶۰ سانتی متر با ضخامت ۳ و ۵ سانتی متر است. اگر چنانچه شما هم قصد تعویض یا خرید ضخامت های مختلف صفحه کابینت را دارید حتما قبل از خرید، با فرد متخصص مشاوره کنید و خواندن مطالب کوتاه در این مورد را فراموش نکنید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن