صفحه کابینت

انواع نمونه عکس صفحه روی کابینت

انواع عکس صفحه کابینت

انواع نمونه عکس صفحه روی کابینت را در این مجموعه مشاهده کنید. طرح و رنگ بندی جدید صفحه تاپس کابینت آسپزخانه در مدلهای متنوع است.

کابینت آشپزخانه مثل قلب هر خانه است. برای کسی که می خواهد کابینت آشپزخانه خود را تعویض کند یا این که به تازگی کابینت سفارش دهد، دیدن عکس مدل های مختلف و تصویر الهام بخش صفحه کابینت، بسیار مهم و ضروری است. از طرفی آشنایی با نکات خرید و سفارش صفحه کابینت با استفاده از مشاهده انواع نمونه عکس صفحه روی کابینت فوق العاده حساس است. در این مقاله با تصاویر و انواع نمونه عکس صفحه روی کابینت آشنا می شوید و هم از نحوه سفارش آن مطلع می گردید.

در این نمونه عکس صفحه از نوع ام دی اف ساخته شده است و به علت ترکیب رنگ زیبا کابیت با صفحه روی کابینت، هارمونی زیبایی شکل گرفته است.

یک مدل کلاسیک نمونه صفحه کابینت است که از جنس سنگ تولید شده و به دلیل کلاسیک بودن، همواره مورد استقبال مشتریان و مصرف کنندگان قرار می گیرد. البته ناگفته نماند که به دلیل نوع جنس صفحه روی کابینت این نوع نیز صفحه کابینت ژ پر طرفدار است.

این نمونه عکس صفحه کابینت است که اغلب از طرح چوب و گاهی از چوب طبیعی با روکش تولید می شود و به دلیل تنوع در رنگ بندی و طرح مورد پسند اغلب مشتریان است.

بهترین عکس از صفحه تاپس

صفحه تاپس به طور کلی به صفحاتی گفته می شود که می توان از آنها به عنوان میز کار در پیشخوان ها، بخش اوپن یا جزیره کابینت آشپزخانه ها یا میزهای غذا خوری به کار برد. متریالی که صفحه تاپس از آن تولید می شود باید دارای چند ویژگی مهم باشد تا برای استفاده در محیط هایی مانند آشپزخانه مفید باشد. تغییر رنگ و یا امکان نفوذ مواد شیمیایی ممکن است که این صفحه تاپس برای استفاده در آشپزخانه یا میز کار مناسب نباشد. ضد آب بودن و مقاومت در برابر حرارت بالا از ویژگی های دیگری است که باید صفحه تاپس داشته باشد.

بهترین و پر مصرف ترین صفحه تاپس در داخل کشور تولید می شود که منطبق با استانداردهای جهانی است که هر کدام از این محصولات دارای ویژگی و مشخصات فنی و قیمت های متفاوتی هستند. البته بهترین و پرفروش آرین صفحه تاپس در کشور از ام دی اف ساخته شده است. در ادامه مطلب به ارائه چند عکس که از بهترین عکس از صفحه تاپس تولید داخل است، می پردازیم تا از نزدیک با نوع صفحه تاپس آشنا شده و در هنگام خرید دچار مشکلی نشوید.

با توجه به عکس ها، صفحه تاپس تولید شده علاوه بر تفاوت قیمت بر اساس برند، به دلیل تفاوت در در تک لب و دو لب بودن نژ قیمت متفاوتی دارند. همچنین مات یا براق بودن روکش ام نیز ممکن است روی قیمت آن تاثیر داشته باشد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن