صفحه کابینت براقصفحه کابینت مات

صفحه کابینت براق و مات یا هایگلاس

صفحه کابینت مات یا هایگلاس

صفحه کابینت براق و مات یا هایگلاس انواع مختلف تولیدات ایرانی است. لیست قیمت هر کدام از این مدلها نیز با یکدیگر اندکی تفاوت دارد.

انواع صفحه کابینت

صفحه کابینت های تولید شده از ام دی اف دارای انواع مختلف می باشند. روکش به کار رفته در این محصولات به صورت براق یا مات یا هایگلاس تولید می شوند. معمولا رنگ های موجود در سمپل رنگ بندی برند های مختلف برای مدل های براق یا مات و یا هایگلاس یکسان است. و از هر رنگ دو یا سه مدل مختلف به ترتیبی که نام برده شد وجود دارد. از نظر ابعاد نیز این محصولات در هر سه مدل نام برده شده و ابعاد متفاوت تولید می شوند. صفحات کابینت تولید شده در کارخانه های ایرانی ممکن است از مغزی ایرانی و یا خارجی ساخته شده باشد. در حالت کلی می توان گفت که ابعاد، ایرانی یا خارجی بودن مغز و صیقلی یا معمولی بودن روکش صفحه نقش اساسی را تعیین قیمت آن ها دارند.

تفاوت قیمت صفحه کابینت

صفحات کابینت تولید شده با مغز خام خارجی به قیمت بالاتری به فروش می رسند. همچنین صفحاتی که در ابعاد بزرگتر و یا اندازه سفارشی تولید می شوند دارای نرخ فروش بالاتر هستند. نکته دیگری که در تعیین قیمت این محصولات نقش بسیاری دارد مات یا براق بودن روکش استفاده شده است. صفحه کابینت های هایگلاس معمولا با قیمت فروش بالاتری نسبت به نوع دیگر عرضه می شوند. دلیل این تفاوت در نرخ نیز یک لایه اضافه براق است که در نوع هایگلاس وجود دارد و در نوع مات اضافه نشده است. همچنین برند های مختلف ممکن است برای یک نوع از صفحه از رنگ و مدل مشابه قیمت های متفاوتی را اعلام کنند. برای اطلاع از لیست قیمت اختصاصی محصولات هر مارک می توانید به نمایندگی پخش فعال آن برند در سراسر کشور مراجعه کنید.

برای خرید انواع صفحه کابینت براق و مات یا هایگلاس در انواع رنگ و سایز می توانید با مرکز برین چوب تماس بگیرید. این شرکت نمایندگی پخش مرکزی محصولات کارخانه برین چوب اردبیل است. فروش صفحه کابینت های برند برین چوب در این مرکز به نرخ کارخانه یعنی پایین ترین قیمت انجام می گیرد. لازم به ذکر است که محصولات این کارخانه از نظر زیبایی طرح و رنگ صفحات مات و براق و هایگلاس و کیفیت در بالاترین رتبه قرار دارند. شمار های تماس این مرکز در همین سایت اعلام شده اند. برای تماس از طریق شماره های دفتر می توانید همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ اقدام فرمایید. از طریق چت آنلاین سایت نیز می توانید به صورت ۲۴ ساعته سوالات خود را در رابطه با خرید و قیمتهای فروش اعلام کنید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن