صفحه کابینت براقصفحه کابینت مات

عکس صفحه کابینت براق و مات

عکس انواع صفحه کابینت

نکات برگزیده مطلب

  • در حالت کلی صفحه کابینت مات و براق است
  • صفحه کابینت برین چوب از بهترین برندهاست
  • خرید مستقیم امکان پذیر است
  • در ایران کارخانجات بزرگی وجود دارد

گالری عکس صفحه کابینت براق و مات در ۲ حالت روشن و تیره افتتاح شد. این مرکز برای شما جدیدترین تصاویر از انواع صفحه کابینت ایرانی و خارجی را ارائه می کند.

انواع مختلف صفحه کابینت

صفحه کابینت دارای انواع مختلفی با ابعاد و ضخامت های متنوعی می باشد. این محصولات از نظر طرح و رنگ و مدل نیز بسیار متنوع و گوناگون هستند. انواع مدل مات و براق این ورق ها از برند های مختلف در بازار موجود می باشند. عکس صفحه کابینت ها از انواع مختلف را می توان در سایت های مختلف اینترنتی مشاهده کرد. البته تشخیص مات یا براق بودن این صفحات از روی عکس ممکن نیست. استفاده از عکس این محصولات در سایت ها و فروشگاه ها برای مشاهده و انتخاب کلی رنگ می باشد. صفحه کابینت های مات و براق معمولا در طرح و رنگ های بسیار متنوعی ساخته می شوند. در حال حاضر انواع رنگ های شنی و ساده توسط تولید و کارخانجات مختلف ایرانی و خارجی تولید و عرضه می گردند.

عکس صفحه کابینت براق و مات

بررسی طرح و رنگ صفحه کابینت

در عکس های بالا می توانید انواع مختلفی از صفحات ام دی اف را با ضخامت های ۳ و ۵ سانتی را مشاهده کنید. این رنگها از مدل های برتر موجود در بازار معاملات کشور می باشند. البته تنوع رنگی در بین محصولات مختلف تولید شده توسط برند های متفاوت بسیار زیاد می باشد. در انتخاب و به کارگیری صفحه کابینت های مات و براق باید به چند نکته مختلف توجه کرد. مهمترین نکته در این باره توجه به هماهنگی رنگ و طرح ام دی اف و صفحه کابینت انتخابی می باشد. این هماهنگی و تطابق، نقش مهمی در ایجاد فضایی یکدست و دلنشین خواهد داشت. مات و براق بودن صفحات نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

عکس صفحه کابینت براق و مات

ثبت سفارش صفحه کابینت

شرکت برین چوب یکی از تولید کنندگان انواع صفحه کابینت در دو مدل مختلف مات و براق است. کیفیت صفحات تولید شده توسط این برند به دلیل استفاده از روکش و مغز با کیفیت بسیار بالا می باشد. برای تهیه این محصولات با قیمت مناسب می توانید سفارشات خرید خود را در فروشگاه مرکزی محصولات این برند ثبت نمایید. این مرکز برای کسب رضایت مشتریان گرامی، این ورق ها را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند. سفارشات شما از انواع رنگهای انتخاب شده از روی عکس و یا کاتالوگ محصولات تامین و ارسال خواهد شد. برای تهیه کاتالوگ عکس این ورق ها و یا اطلاع از قیمت فروش عمده و خرده می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. ارسال پیام در بخش چت آنلاین سایت نیز از روش دیگری است که می توانید از طریق آن به صورت ۲۴ ساعته سوالات خود را مطرح کنید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن