صفحه کابینت براق

صفحه کابینت براق سامان یولی

صفحه کابینت براق سامان یولی

صفحه کابینت ها مصالح و پر استفاده در زمینه تولید دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها محسوب می شوند. طرح های مختلف توسط تولیدی های متعددی در ایران ساخته و روانه بازار می گردند. برخی از مدل ها و رنگ های موجود در سمپل تولیدات ایرانی و خارجی را می توان با انواع مدل های چوبی، ساده و فانتزی به کار برد.

طرح صفحه کابینت براق سامان یولی مثال خوبی برای این موارد استفاده است. صفحه کابینت براق معمولا در اکثر کارخانه های داخلی و خارجی تولید می شود. نوع ۵ سانتی و ۳ سانتی صفحه کابینت براق سامان یولی در بازار بسیار پر طرفدار و پر فروش است. طول صفحه کابینت براق سامان یولی ۴ متر و ۱۰ سانتی متر و عرض آن ها در سایزهای استاندارد ۶۰ سانتی متر است. همچنین طرح صفحه کابینت براق سامان یوبی بیشترین میزان تولید در ابعاد سفارشی در اندازه های خاص را نیز دارا است.

صفحه کابینت براق روشن

صفحه کابینت براق سامان یولی در رنگ کرم روشن با نقش های شنی تولید می شود. که معمولا این محصولات با دو نوع روکش مات و براق تولید می شود. همچنین صفحه کابینت براق سامان یولی در دو مدل تک لب و دو لب در بازار معاملات موجود است. طرح و مدل صفحه کابینت از جهات مختلف مورد توجه و دقت است. مورد اول هماهنگی رنگ محصول انتخابی با هارمونی رنگ‌بندی لوازم خانه و آشپزخانه است. مورد بعدی طرح صفحه کابینت که چقدر با خود کابینت هم طیف است.

اگر شما از صفحه کابینت براق سامان یولی استفاده کنید از لکه نگرفتن و آلوده نشدن صفحه کابینت آسوده هستید. در حال حاضر اگر چنانچه شما هم آشنا به دسته بندی رنگ صفحه کابینت سامان یولی هستید، می دانید چه بیس و پایه این نوع صفحه کابینت از رنگ روشن است و درون آن نقطه های شنی رنگ تیره است. علت نام گذاری این صفحه کابینت این به همین سبب است. کلمه سامان در زبان ترکی به معنی کاه است و یولی به معنی راه است.

تفاوت صفحه براق و مات

صفحه کابینت های تولید شده با مغز خام خارجی تقریباً قیمت بالایی دارند. همچنین ابعاد صفحه کابینت براق و مات سبب تفاوت قیمت می شود. نکته ی دیگری که در تفاوت صفحه براق با مات نقش به سزایی دارد روکش مات و براق صفحه کابینت است که معمولا صفحه کابینت براق به قیمت بالاتری به فروش می رسد.

دلیل تفاوت صفحه براق با مات یک لایه اضافه براق است که در نوع براق وجود دارد ولی در نوع مات اضافه نشده است. همچنین برندهای مختلف ممکن است سبب تفاوت قیمت صفحه براق با مات شوند و قیمت متفاوتی را اعلام کنند. برای اطلاع از قیمت و تفاوت صفحه براق با مات می توانید به نمایندگی فعال آن در سراسر کشور مراجعه کنید. همچنین از طریق شماره های اعلام شده در وب سایت می توانید با پشتیبانی برندهای مختلف تماس بگیرید و اطلاعات لازم را بدست آورید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن