صفحه کابینت مات

انواع صفحه کابینت شنی مات

صفحه کابینت شنی مات

بازار بزرگ انواع صفحه کابینت شنی مات و براق افتتاح شد. مدل شنی و ماسه ای از صفحه کابینت در حال حاضر جزو پر فروش ترین نمونه های ایران است.

یکی از مهمترین نکات که خریداران انواع صفحه کابینت توجه بسیار زیادی به آن می کنند نوع طرح یک محصول است. این صفحات تکمیل کننده و از بخش های مهم کابینت های آشپزخانه هستند. به همین دلیل هماهنگی میان رنگ ها و طرح های صفحه و ام دی اف با یکدیگر از اهمیت زیادی برخوردار است. برخی از رنگ ها و مدل های صفحات را می توان فقط با چند طرح خاص ام دی اف به کار برد. برای مثال طرح های کتان را به سختی می توان با ام دی اف های چوبی به کار برد. اما برخی طرح ها نیز وجود دارند که قابلیت استفاده با مدلهای بیشتری از ام دی اف دارند. انواع صفحه کابینت های شنی مات و براق از جمله این مدل ها هستند که می توان آن ها را طرح های مختلفی از ام دی اف ست کرد.

صفحه کابینت شنی کدام است؟

صفحه کابینت شنی به طرح هایی گفته می شود که روکش آن ها دارای طرح هایی به شکل دانه های شن است. انواع صفحات شنی مات در رنگ های متفاوت و مختلفی تولید می شوند. اندازه دانه ها و طرح های موجود روی این صفحات به نسبت مدل ممکن است متفاوت باشد. تولیدی های مختلف ممکن است انواع مدل های گوناگون از این محصولات را تولید کنند. برای ست کردن انواع صفحات شنی مات فقط کافیست به رنگ ها توجه داشت. این نوع صفحه کابینت ها را در تن های رنگی بسیار متفاوتی تولید می کنند. و انتخاب از میان این مدل ها با توجه به شباهت رنگی میان ام دی اف و صفحات کار سختی محسوب نمی شود.

انواع صفحه کابینت شنی مات

گالری محصولات

شما می توانید مدل های بیشتری از انواع صفحه کابینت های شنی مات و براق را در بخش گالری رنگ بندی سایت مشاهده نمایید. این بخش با استفاده از کاتالوگ محصولات و صفحه کابینت های کارخانه بزرگ برین چوب اردبیل تکمیل شده است. کاتالوگ محصولات این برند یکی از کاملترین سمپل های موجود در بازار به لحاظ تعداد تنوع طرح و رنگ می باشد. جهت خرید هر کدام از مدل های شنی مات و یا براق با قیمت کارخانه می توانید با شماره تماس های دفتر پخش مرکزی کارخانه در ارتباط باشید. مشاوران فروش این بخش از ساعت ۸ الی ۱۸ هرروز آماده ارائه راهنمایی های لازم به خریداران محترم می باشند. با استفاده از آیکون چت انلاین سایت نیز می توانید سوالات خود را به صورت ۲۴ ساعته ارسال نمایید. سایر پل های ارتباطی با این مرکز نیز در سایت اعلام شده است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن