صفحه کابینت

اندازه عرض صفحه کابینت بزرگ

عرض صفحه کابینت بزرگ

اندازه عرض صفحه کابینت بزرگ و استاندارد چند است؟ آیا امکان تولید با سایز بیشتر از ۶۰ سانت نیز در صفحه کابینت ام دی اف وجود دارد؟

ابعاد استاندارد صفحه

یکی از مهم ترین بخش های کابینت صفحه ای است که از آن به عنوان میزکار استفاده می شود. از مدلهای مورد استفاده این محصولات در ایران نوعی است که از جنس ام دی اف ساخته می شود. ابعاد و اندازه مختلفی برای این محصولات وجود دارد. علاوه بر ابعاد استاندارد صفحه کابینت، برخی از کارخانه ها ابعاد سفارشی را نیز برای مشتریان تولید می کنند. عرض صفحه کابینت ها معمولا ۶۰ سانتی متر است. عرض ۶۰ و طول ۴ متر و ۱۰ سانتی متر ابعاد استاندارد این محصولات هستند. البته همانطور که گفته شد صفحاتی با عرض و اندازه بزرگ نیز برای آشپزخانه هایی با طراحی خاص که نیازمند میز کار بزرگتری هستند نیز تولید می شود. محدودیت این ابعاد سفارشی نیز بستگی به کارخانه های تولید کننده دارد.

تولیدات سفارشی

صفحه هایی با عرض بزرگ تر نیز معمولا با اندازه های ۶۵، ۷۵ و ۹۰ سانتی متر تولید می شوند. معمولا محدودیتی در انتخاب رنگ برای خرید با ابعاد سفارشی وجود ندارد. تک لب یا دو لب و براق یا مات بودن صفحه کابینت های سفارشی نیز به انتخاب مشتری می باشد. شما می توانید هر کدام از این ابعاد را در ضخامت های ۳ و یا ۵ سانتی متری سفارش دهید. اما در بیشتر تولیدی ها برای سفارش صفحه کابینت با اندازه و عرض بزرگ باید تعداد و تیراژ بالایی از محصول را سفارش داد. تعداد و حتی گاها ابعاد نوشته شده در شرکتها و تولیدی های مختلف ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشند. برای اطلاع دقیق بهتر است با نمایندگی پخش و فروش رسمی برند های مختلف در تماس باشید.

کارخانه تولیدی

شماره تلفن های اعلام شده در این سایت، مربوط به دفتر فروش مرکزی محصولات تولید شده توسط کارخانه بزرگ برین چوب است. این شرکت تولید کننده انواع مختلفی از صفحه کابینت هایی با ابعاد استاندارد و بزرگ را با بالاترین کیفیت تولید می کند. تولید سفارشی صفحه کابینت توسط برین چوب به صورت سفارشی و در اندازه و عرض بزرگتر نیز صورت می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمتها، اندازه یا تنوع رنگی و تیراژ مورد قبول ساخت سفارشی، با شماره تلفن های اعلام شده تماس بگیرید. اطلاعات کافی از طریق تماس تلفنی از ساعت ۸ الی ۱۸ در اختیار شما قرار خواهد گرفت. امکان چت آنلاین سایت نیز روش دیگری برای ارتباط با بخش فروش شرکت است. چت آنلاین سایت این امکان را به شما می دهد که به صورت ۲۴ ساعته سوالات خود را در این رابطه اعلام کنید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن