صفحه کابینت

صفحه کابینت گردویی طرح دار

صفحه کابینت طرح گردویی

صفحه کابینت گردویی طرح دار در ۲ سایز ۵ سانتی و ۳ سانت تولید می شود. قیمت این محصول به نسبت دیگر صفحه کابینت های شرکتی، ارزان تر است.

رنگ گردویی صفحه کابینت

صفحه کابینت رنگ گردویی به طرح هایی گفته می شود که به شکل رگه ها و رنگ درخت گردو یا همان جویز تولید می شوند. این مدل جزو نمونه های طرح دار و بسیار زیبا است. صفحه کابینت گردویی طرح دار ممکن است توسط برندهای مختلف با شکل و تن رنگی متفاوت از یکدیگر تولید شوند. اما در حالت کلی شباهت بسیار زیادی بین مدل های جویز وجود دارد. صفحه کابینت رنگ قهوه ای در تناژ مختلف و نقش هایی به صورت رگه های چوب این مدل از صفحات را تشکیل می دهد. در میان ام دی اف ها نیز این مدل و طرح وجود دارد. ترکیب و استفاده این دو بخش به رنگ گردویی در صورتی که از رنگ دوم روشن تر استفاده شود  مناسب است. زیرا ترکیب دو بخش به رنگ جویز بدون رنگ روشن تر باعث می شود فضا تیره تر به نظر برسد.

انواع صفحه طرح دار

صفحه کابینت های گردویی را می توان با مدل های متفاوتی از ام دی اف های دیگر به کار برد. این صفحات را می توان با توجه به اندازه و شکل رگه ها با مدل ها چوبی نیز ست کرد. رنگ های ساده مانند ورق های کرم، نسکافه ای، قهوه ای، سفید و غیره نیز برای استفاده با نمونه طرح دار مانند صفحه کابینت کرم شنی یا گردویی مناسب است. در تولید این محصولات مانند سایر طرح ها از ورق ام دی اف خام و روکش های اچ پی ال استفاده می شود. بخش تعیین کننده رنگ این صفحات کابینت روکش استفاده شده برای تولید می باشد. صفحه کابیت طرح دار گردیی توسط چند تولیدی ایرانی از جمله کارخانه نوین چوب خوزستان ساخته می شوند. نوع مات و براق این محصولات دارای نقش و رگه های مشابه می باشد.

صفحه کابینت های گردویی طرح دار کارخانه برین چوب اردبیل یکی از با کیفیت ترین نمونه های تولید شده در داخل کشور می باشد. این محصولات در دو اندازه ۵ و ۳ سانتی متری در عرض ۶۰ سانت و طول ۴۱۰ سانتی متری ساخته می شوند. امکان تولید صفحه کابینت های طرح دار و ساده مانند مدل گردویی در ابعاد سفارشی نیز برای کارخانه برین چوب امکان پذیر می باشد. جهت خرید و یا ثبت سفارش می توانید با دفتر فروش مرکزی و انبار بزرگ صفحه کابینت این برند واقع در استان اردبیل تماس بگیرید. سفارشات شما پس از ثبت و تامین با مناسب ترین قیمت، به سراسر کشور ارسال خواهد شد. ارسال با از انبار مرکزی و یا نزدیکترین انبار به مقصد صورت می گیرد. شماره های تماس با این بخش در سایت اعلام شده است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن