صفحه کابینت

مدل کرم آلما صفحه کابینت

مدل صفحه کابینت

مدل کرم آلما صفحه کابینت از نمونه های نوستالژی اما بسیار جذاب است. خریداران و خانواده های بسیاری برای کابینت خود از این نمونه خرید می کنند.

مدل ساده و طرح دار صفحه کابینت

صفحات تاپس ام دی اف مخصوص میز کار کابینت ها در انواع طرح و مدل های مختلف ساخته می شود. انواع نمونه های طرح دار و ساده در مراکز ساخت صفحه در کشور ساخته شده و به بازار عرضه می گردد. هر کدام از این طرح ها نیز بر اساس نیاز مشتریان انتخاب و به کار گرفته می شوند. در سمپل صفحات کارخانه های مختلف می توان نمونه هایی با روکش های مات و براق را در طرح های چوبی، ساده، فانتزی و غیره مشاهده کرد. مدل ساده این محصولات را می توان با انواع ام دی اف ها حتی ورق های رگه دار ترکیب کرده و به کار برد. رنگ کرم آلما یکی از طرح های معروف این محصولات در بازار ایران می باشد. این نمونه رنگ را بیشتر کارخانه های ایرانی ساخته و در ابعاد متفاوت به بازار عرضه می کنند.

پرفروش ترین صفحه کابینت

صفحه کابینت کرم آلما یکی از پرفروش ترین مدل های موجود در بازار کشور است. این طرح با دو روکش مات و براق و در سایز های متفاوت توسط کارخانه های ایرانی ساخته می شوند. طرح کرم آلما به دلیل سادگی و زیبایی که دارد می توان با انواع ام دی اف های ساده، فانتزی، طرح چوب و حتی سنگ ترکیب کرد. به علت پر فروش بودن طرح کرم آلما، این مدل از صفحه کابینت ها در تمامی کارخانه ها ساخته می شود و می توان آن را در سمپل تولیدات مراکز مختلف ایرانی مشاهده کرد. ضخامت های ۳ و ۵ سانتی متری در طول و عرض های متفاوت و حتی اندازه های سفارشی این مدل از محصولات را می توانید از مراکز پخش برند های مختلف ایرانی و خارجی خریداری نمایید.

بازار ایران از بزرگ ترین سازندگان انواع صفحه کابینت در کشور می باشد. این مرکز انواع مختلفی از صفحات را با استفاده از ورق های خام و روکش های اچ پی ال مرغوب را تولید کرده و به بازار عرضه می کند. محصولات این مجموعه از نظر کیفیت ساخت و تنوع در طرح از بهترین نمونه های بازار محسوب می شوند. برای مشاهده مدل کرم آلمانی از صفحه کابینت های این برند می توانید از بخش گالری رنگ بندی سایت دیدن کنید. جهت خرید و ثبت سفارش این محصولات نیز می توانید با شماره تماس های دفتر پخش مرکزی محصولات در تماس باشید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن