صفحه کابینت

جدیدترین صفحه روی کابینت آشپزخانه

صفحه کابینت آشپزخانه

جدیدترین صفحه روی کابینت آشپزخانه چه مدلی است؟ برای خرید یا ثبت سفارش از زیباترین مدلهای صفحه کابینت ام دی اف و کورین ایرانی و خارجی چه کنیم؟

انواع صفحه روی کابینت

صفحه کابینت های مورد استفاده برای روی میز کار آشپزخانه از مهمترین بخش های آشپزخانه است. زیرا این بخش به عنوان میز کار اصلی مورد استفاده قرار می گیرد. مقاومت و ماندگاری بالای این بخش باعث بالا رفتن عمر و ماندگاری بخش های چوبی آشپزخانه خواهد شد. بیشترین صفحات به کار رفته برای این بخش در ایران، صفحه کابینت تولید شده از جنس ام دی اف می باشد. جدیدترین مدل ها و جنس ها از جمله رنگ نقره ای و یا جنس صفحه کابینت PVC نیز در بازار وجود دارند. اما این نوع از صفحات به دلیل داشتن ویژگی های مثبت بسیار زیادی همچنان به عنوان بهترین و پر استفاده ترین متریال به عنوان صفحه روی میز کار استفاده می شود. جدیدترین و زیباترین طرح ها نیز به دلیل استفاده بسیار زیاد به سمپل محصولات برند های مختلف ایرانی و خارجی اضافه می شوند.

ویژگی های مهمی وجود دارد که باید صفحه روی کابینت آشپزخانه داشته باشد آن ها را داشته باشد. این صفحات باید حتما ضد آب باشند. ضد آب بودن این محصولات به جنس روکش استفاده شده در تولید بستگی دارد. صفحات اچ پی ال استفاده شده در ایران معمولا این ویژگی مثبت را دارند. مورد دیگری که بستگی به نوع همین روکش ها دار مقاومت در برابر خط و خش و حرارت می باشد. این صفحات کابینت در آشپزخانه روی میزکار قرار می گیرند. امکان نفوذ آب و یا برخورد با حرارت برای این صفحه ها بسیار بالا می باشد. به همین دلیل صفحات تولید شده با استفاده از روکش های اچ پی ال تولید می شوند. جدیدترین طرح ها وو مدل ها نیز باید به سمپل محصولات و کاتالوگ برند های مختلف افزوده شود.

تولیدی جدید صفحه کابینت

یکی از تولید کنندگان ایرانی موفق صفحه روی کابینت آشپزخانه کارخانه بزرگ برین چوب اردبیل می باشد. این مرکز از تولید کنندگان جدیدترین و با کیفیت ترین نمونه های ایرانی می باشد. محصولات این برند از نظر کیفیت در رتبه بالایی قرار دارند. جدیدترین طرح های تولید شده توسط این برند را می توانید از طریق گالری رنگ بندی سایت مشاهده کنید. خرید صفحه روی کابینت آشپزخانه نیز از طریق تماس با دفتر فروش مرکزی کارخانه امکان پذیر می باشد. جدیدترین و زیباترین تولیدات کارخانه از طریق این شرکت با قیمت مناسب به فروش می رسند. برای اطلاع از شرایط دریافت نمایندگی، خرید محصولات، سفارش تولید، لیست قیمت مدلهای مختلف، پیگیری ارسال بار و یا سوالات دیگر با شماره تماس های اعلام شده در سایت تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن