صفحه کابینت

صفحه کابینت تیره رنگ

صفحه کابینت تیره رنگ

صفحه کابینت با رنگ های تیره مثل سیاه و یا زغالی، ممکن است در برخی موقعیت ها بسیار خنثی و قابل ترکیب ظاهر شود و با دیگر وسایل ها هارمونی داشته باشند. اگر شما هم کابینت یا طبقات تیره رنگ دارید، صفحه کابینت تیره برای شما مناسب خواهد بود. اگر می خواهید پالتی از رنگ های تیره را داشته باشید نیاز به منابع زیادی از نور طبیعی و اضافی خواهید داشت. این باعث می شود یک محیط گرم و راحت به جای یک فضای غار مانند داشته باشید. از آنجایی که رنگ سفید می تواند رنگ های مجاور را جذب و تضعیف کند، یک آشپزخانه تاریک می تواند انتخاب مناسب تری برای آوردن رنگ های ظریف برای کابینت های رنگی و رنگ های پودری برای بدنه کابینت آشپزخانه مورد استفاده قرار گیرد.

در نهایت گاهی اوقات شما کلاسیک صفحه کابینت با کابینت روشن با ترکیب سیاه و سفید را انتخاب می کنید، اگر یک آشپزخانه با کابینت های سفید و یا کم رنگ داشته باشید و یا فقط چند قسمت کوچک صفحه روی کابینت داشته باشید، یک صفحه کابینت از جنس سنگ تیره و یا هر جنسی به رنگ سیاه یا تبره رنگ، جلوه ی خاصی را برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورد.

باز هم هیچ عاقلانه نیست که یک عنصر سیاه و تیره رنگ در طراحی‌های شما باشد، زیرا ممکن است مثل یک لکه سیاه بزرگ به نظر آید، بنابراین شما لازم است چند قسمت دیگر هم از صفحه کابینت سیاه یا تیره رنگ استفاده کنید، مانند دسته های کابینت سیاه.

صفحه تیره مناسب چه فضایی است؟

اگر شما کابینت های تیره دارید و می خواهید صفحه رنگ کانتر تاپ با آنها ترکیب شود.

شما کابینت های رنگارنگ و سر گرم کننده دارید و می خواهید رنگ ها واقعا بدرخشد.

شما می خواهید صفحه کابینت با سایر رنگ های تیره در محیط هماهنگ شود.

شما قصد دارید که یک طرح سیاه و سفید کلاسیک داشته باشید.

بهترین نمونه مدل از صفحه روشن

یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین صفحات آشپزخانه، سنگ ها یا صفحات سنگی مصنوعی مانند کوارتز هستند که در رنگ های سفید روشن یا سفیدی با رگه های ملایم یا دانه های ریزی که به آنها اضافه شده وجود دارند و یکی از بهترین نمونه مدل از صفحه روشن هستند. این ظاهر براق و درخشان در بسیاری از شرایط خوب عمل می کنند، زیرا بسیار خنثی است اما همچنان مدرن و تازه است. این رنگ پریدگی صفحه روشن به طور شگفت انگیزی حس تمیز بودن و درخشان بودن به محیط را می دهد.

در آشپزخانه های سنتی این انتخاب بهتر از آشپزخانه سفارشی سفید و مدرن است. بهترینین نمونه مدل از صفحه روشن همان است که برای یک میز غذاخوری در جزیره آشپزخانه استفاده شود و شما به هنگام صرف غذا احساس راحتی بیشتری کنید. بهترین نمونه مدل از صفحه روشن همان رنگ های سفید و طلایی با دانه های ریزی است که فضا را طبیعی نشان می دهند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن