صفحه کابینت براق

صفحه کابینت مشکی براق

صفحه کابینت مشکی براق

صفحه کابینت براق با روش پست فرمینگ ساخته شده که مواد درون آن ام دی آف مرغوب بوده و توسط بهترین شرکت ها تولید می شود. طرح پانل های ساخته شده با روکش اچ پی ال (فرمیکا) است. اچ پی ال ورقی است که متشکل از چند لایه الیاف شبیه کاغذ که به رزین عمل کننده آغشته شده اند و در گرما و فشار زیاد به هم چسبیده اند. این روش به صورت قوس دادن فرمیکا است که در سمت لبه صفحه ها گرد می شوند.

برخی خصوصیات صفحه کابینت مشکی براق مقاومت در برابر مواد لک کننده، مقاومت در برابر نفوذ آب و بخار بدون اثر ترک خوردن و ورقه شدن، مقاومت در برابر دمای خشک و شوک حرارتی تا ۱۸۰ درجه، مقاومت در برابر الکتریسیته و اسیدهای ضعیف و ضد خش بودن است.

صفحه کابینت آشپزخانه یکی از اجزای مهم در آشپزخانه است که در تنوع رنگی، طرح و جنس های مختلف تولید می شود که برای هماهنگ شدن با انواع ست های وسیله آشپزخانه، دکوراسیون و … بررسی می شود. معمولاً صفحه کابینت مشکی براق بعد از رنگ سفید، یکی از پر مصرف ترین رنگ های مورد استفاده در صفحه کابینت است که با رنگ های خنثی و روشن ست می شود. البته نمی‌ توان از جذابیت صفحه کابینت مشکی براق کم. گفت زیرا با ترکیب درست، صفحه کابینت مشکی براق خود را چندین برابر بهتر نشان می دهد.

از موارد استفاده صفحه کابینت مشکی براق می توان به عنوان جایگزین مناسبی برای سنگ های طبیعی باشند که از صفحه یک لب به عنوان تاپس یا صفحه کابینت، از صفحه دو لب به عنوان اپن آشپزخانه و همچنین صفحه هایی که عرض زیادی دارند برای سیستم های جدید مثلا در آشپزخانه به عنوان جزیره یا میز کنفرانس استفاده کنند.

انواع صفحه تیره رنگ

انواع صفحه کابینت با رنگ های تیره مثل سیاه و یا زغالی، ممکن است در برخی موقعیت ها بسیار خنثی و قابل ترکیب ظاهر شود و با دیگر وسایل ها هارمونی داشته باشند. اگر شما هم کابینت یا طبقات تیره رنگ دارید، انواع صفحه کابینت تیره برای شما مناسب خواهد بود. اگر می خواهید پالتی از رنگ های تیره را داشته باشید نیاز به منابع زیادی از نور طبیعی و اضافی خواهید داشت. این باعث می شود یک محیط گرم و راحت به جای یک فضای غار مانند داشته باشید. از آنجایی که رنگ سفید می تواند رنگ های مجاور را جذب و تضعیف کند، یک آشپزخانه تاریک می تواند انتخاب مناسب تری برای آوردن رنگ های ظریف برای کابینت های رنگی و رنگ های پودری برای بدنه کابینت آشپزخانه مورد استفاده قرار گیرد.

در نهایت گاهی اوقات شما کلاسیک صفحه کابینت با کابینت روشن با ترکیب سیاه و سفید را انتخاب می کنید، اگر یک آشپزخانه با کابینت های سفید و یا کم رنگ داشته باشید و یا فقط چند قسمت کوچک صفحه روی کابینت داشته باشید، یک صفحه کابینت از جنس سنگ تیره و یا هر جنسی به رنگ سیاه یا تبره رنگ، جلوه ی خاصی را برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورد.

باز هم هیچ عاقلانه نیست که یک عنصر سیاه و تیره رنگ در طراحی‌های شما باشد، زیرا ممکن است مثل یک لکه سیاه بزرگ به نظر آید، بنابراین شما لازم است چند قسمت دیگر هم از صفحه کابینت سیاه یا تیره رنگ استفاده کنید، مانند دسته های کابینت سیاه.

شرایط استفاده از صفحه تیره

اگر شما کابینت های تیره دارید و می خواهید صفحه رنگ کانتر تاپ با آنها ترکیب شود.

شما کابینت های رنگارنگ و سر گرم کننده دارید و می خواهید رنگ ها واقعا بدرخشد.

شما می خواهید صفحه کابینت با سایر رنگ های تیره در محیط هماهنگ شود.

شما قصد دارید که یک طرح سیاه و سفید کلاسیک داشته باشید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن