صفحه کابینت

صفحه کابینت اکلیلی زیبا

صفحه کابینت اکلیلی

صفحه کابینت اکلیلی یا شاینی که اخیرا بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. صفحه کابینت اکلیلی یکی از تولیدات منحصر به فرد و زیبا و لوکس در کارخانه های داخل کشور و خارج است. صفحه کابینت اکلیلی از ترکیب دو رنگ سفید و اکلیل نمایی زیبا و لاکچری را برای آشپزخانه شما ایجاد می کند.

صفحه کابینت (های گلاس) اکلیلی زیبا، یک طرح اکلیلی و براق دارد که در طرح و رنگ های مختلف موجود است. صفحه کابینت اکلیلی دارای یک زمینه با ریز دانه های براق و سایت دار است. این زمینه صفحه کابینت اکلیلی می تواند سفید با ریز دانه های طلایی یا مشکی با ریز دانه های سفید باشد.

صفحه کابینت متالیک

صفحه کابینت اکلیلی جذاب و زیبا می تواند یک انتخاب خاص برای افراد خاص باشد. در انتخاب صفحه کابینت متالیک یا اکلیلی باید به این نکته توجه داشته باشید که پس از مدتی چشمتان از آن خسته نشود و برای شما تکراری نباشد، چون نصب صفحه کابینت اکلیلی زیبا در آشپزخانه یک ریسک است که پس از مدتی ممکن است برایتان یک نواخت باشد، اما برای این مشکل هم راه حلی وجود دارد، و آن ایجاد هارمونی و هماهنگی میان رنگ ها و اشکال صفحه کابینت با یکدیگر و در مجموع با دکوراسیون داخلی منزل و آشپزخانه است.

صفحه کابینت یا کانتر آشپزخانه که از نوع متالیک اکلیلی است، محلی برای خرد کردن مواد غذایی و انجام کارهایی مربوط به آشپزی است، بنابراین باید از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشد، به خصوص در برابر خط و خش، نفوذ رطوبت و حرارت، لکه پذیر نبودن و … که ویژگی کلی تمام صفحات کابینت است و صفحه کابینت اکلیلی زیبا نیز باید تمام و کمال این ویژگی هارا دارا باشند.

صفحه کابینت اکلیلی زیبا دارای انواع رنگ و طرح هستند که رنگ سفید طلایی آن یکی از بهترین و پر فروش ترین در بازار و میان مصرف کنندگان است.

انواع طرح و رنگ صفحه کابینت

تولید کنندگان دنیای امروز، اصلی تربت هدف خود را تولید انواع محصولات مطابق با انواع سلیقه های مشتریان است. به همین منظور تولید کنندگان صفحه کابینت نیز این هدف و معیار را سر لوحه خود قرار داده و تلاش کرده اند برای هر سلیقه ای انتخابی وجود داشته باشد و رضایت اکثریت مشتریان خود را جلب نمایند. درحال حاضر چندین نوع طرح و رنگ صفحه کابینت در کارخانه های داخلی و خارجی تولید می شوند که جهت شناسایی آنها نیازمند است تا تمام کاتالوگ ها و بروشورهای مربوط به صفحه کابینت را بررسی کنیم. از پر طرفدارترین انواع طرح و رنگ صفحه کابینت میتوان به انواع صفحه کابینت ام دی اف، طرح سنگ کورین و کوارتز، صفحه کابینت کلاسیک سنگ مرمر، گرانیت، سرامیک، صفحه کابینت استیل، صفحه کابینت آکریلیک و اکلیلی، صفحه کابینت های گلاس، فایبرگلاس، طرح چوب و خود چوب اشاره کرد.

انواع طرح و رنگ های صفحه کابینت در رونق بازار این محصول تاثیر به سزایی داشته است. صفحه های مختلف در انواع طرح و رنگ های دیگر از جمله طرح سنگ تیره، براق، تکنو تیره، سامان یولی براق، سامان یولی مات، سفید شنی براق، سفید شنی مات، کرم شنی براق، کرم شنی، ونگه براق، ونگه مات، کالباسی، مشگی شنی، مشگی شنی براق، کرم آلمانی، آنتیک جیویز، آنتیک لایت، آبنوس، آبنوس براق، کوارتز روشن براق، کوارتز تیره براق، گلکسی تیره، طرح سنگ روشن براق و طرح سنگ تیره مات تولید و به بازار ارائه می شود.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن