صفحه کابینت ام دی اف

انواع صفحه کابینت ام دی اف

صفحه کابینت ام دی اف

ام دی اف قدیمی تربن و شناخته شده تربن و در عین حال ارزانترین متریال انواع صفحه کابینت است. برای صفحه کابینت از ام دی اف مختلف با ضخامت ۲_۳ و ۵ استفاده می شود. وجه تمایز انواع صفحه کابینت ام دی اف روکش آن است.

امروزه روکش های مختلفی برای صفحه کابینت ام دی اف ساخته شده است. تفاوت در نوع روکش صفحه کابینت سبب شده تا انواع صفحه کابینت ام دی اف، تولید شود. از انواع صفحه کابینت می توان به طرح سنگ، طرح چوب، صفحه کورین که نوعی سنگ مصنوعی است و نوع کوارتز آن نیز تولید می شود. صفحه کابینت آکرلیک و … که در ابعاد استاندارد تولید و عرضه می شوند.این طرح ها از روی طرح های پر فروش و پر طرفدار دنیا است که با الگو برداری تولید کرده اند. تنوع روکش صفحه کابینت ام دی اف بسیار گسترده است. البته تفاوت تنها به نوع روکش خلاصه نمی شود، صفحه کابینت از نظر ابعاد نیز انواع مختلف دارند.

صفحه تاپس ۵ سانتی

صفحه کابینت ۵ سانتی (۵ سانتی متر قطر صفحه کابینت است و طول آن ۴۱۰ سانتی متر و عرض کار از ۶۰ سانتی متر شروع می شود و تا عرض های بیشتر که اغلب سفارشی است، می رسد) در طرح ها و رنگ های مختلف عرضه می شود که تمامی کارها با روکش خارجی جنس ترک و مغز ام دی اف تایلندی که جنس های بسیار با کیفیت است تولید و عرضه می شود.

صفحه تاپس ۳ سانتی

صفحه کابینت ۳ سانتی (۳۲ میلی متر قطر صفحه کابینت است و طول آن ۴۱۰ سانتی متر و عرض آن از ۶۰ سانتی متر شروع می‌شود) که این نوع صفحه کابینت ام دی اف نیز مانند دیگر انواع صفحه کابینت ام دی اف در طرح و رنگ متنوع و با بهترین مواد اولیه تولید و در بازار فروش عرضه می گردد. در سال های اخیر استفاده از این نوع صفحه کابینت ام دی اف گسترش یافته است.

مدل های روز بازار ایران

هر محصولی جهت افزایش میزان فروش خود باید هر سلیقه ای را در نظر بگیرد. به همین منظور تولید کنندگان صفحه کابینت نیز این شاخصه مهم را در اولویت کار خود قرار داده و تلاش کرده اند برای هر سلیقه ای انتخابی وجود داشته باشد و رضایت اکثریت مشتریان خود را جلب نمایند.

 مدل های روز صفحه در رونق بازار این محصول در ایران تاثیر به سزایی داشته است. علاوه بر صفحه کابینت ام دی اف، که نوع ام دی اف انواع مختلف دارند، بلکه خود صفحه کابینت دارای تنوع بسیاری است که از مدل های روز بازار ایران محسوب می شود. صفحه کابینت های پی وی سی یا ضد آب، صفحه کابینت های گلاس، صفحه کابینت کلاسیک سنگ که دارای انواع سنگ طبیعی مرمر، گرانیت و سرامیک است. صفحه کابینت طرح سنگ یا سنگ مصنوعی که شامل سنگ کورین، کوارت است، صفحه کابینت آکریلیک، طرح چوب، پرسلن و سنگ مهندسی شده از انواع مدل های روز بازار دنیا و ایران است.

 همچنین صفحه کابینت با ضخامت ۳ و ۵ سانتی با مدل های روز بازار ایران در طرح سنگ تیره، براق، تکنو تیره، سامان یولی براق، سامان یولی مات، سفید شنی براق، سفید شنی مات، کرم شنی براق، کرم شنی، ونگه براق، ونگه مات، کالباسی، مشگی شنی، مشگی شنی براق، کرم آلمانی، آنتیک جیویز، آنتیک لایت، آبنوس، آبنوس براق، کوارتز روشن براق، کوارتز تیره براق، گلکسی تیره، طرح سنگ روشن براق و طرح سنگ تیره مات ارائه می شود.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن