صفحه کابینت

صفحه کابینت خارجی درجه یک

صفحه کابینت خارجی

از نمونه صفحه کابینت خارجی درجه یک می توان صفحه کابینت گنتاش، تولید و ساخت کشور ترکیه که به صورت عمده واردات آن صورت می گیرد و جهت فروش به بازار عرضه می شود. رویه سطح صفحه کابینت گنتاش اچ پی ال گنتاش، سطح زیر کاغذ ضد آب، دارای ضخامت ۳۰ میل و ۳۲ میل است که از ام دی اف یک تکه تولید می شود. ضمناً صفحه کابینت گنتاش ترکیه دارای دو کارت گارانتی و ضمانت قطعی کیفیت صفحه کابینت است.

ویژگی کلی صفحه کابینت گنتاش، بدین ترتیب است که این محصول تماماً از ام دی اف درجه یک تایلندی (واناچای) و یا ام دی اف درجه یک مالزی تولید می شود.

صفحه کابینت AGT

نمونه دیگری از صفحه کابینت خارجی درجه یک، صفحه کابینت AGT ساخت کشور ترکیه است. ابعاد ام ۱۲۲ × ۲۸۰ سانتی متر و با ضخامت ۱۶ میلی متر است. روکش صفحه کابینت ای جی تی با طرح جدید از پی وی سی های گلاس است. و تعداد تنوع رنگی آن به ۳۸ رنگ می رسد که در سال ۲۰۱۷ هفت مدل رنگ مات نیز به آن اضافه شد.

منظور از صفحه کابینت AGT با طرح جدید از پی وی سی های گلاس چیست؟ در واقع  منظور همان های گلاس که از نامش مشخص است در لغت به معنی شیشه با کیفیت و در اصل به معنی شفاف است. بدین معنی که لایه ای که در شفافیت کیفیتی بالاتر از شیشه دارد.

با توجه به اینکه صفحه کابینت AGT ترکیه از زیبایی خاصی برخوردار هستند و ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه هم چون کلیاف ایتالیا، نیمن آلمان، آلویک اسپانیا، فنیسا اسپانیا و یا ای جی تی ترکیه می توانید از زیبایی و تنوع چشم نواز  در طرح های جدید برخوردار شوید.

جهت صفحه کابینت خارحی درجه یک و با کیفیت در ایران، آسانترین راه در نگاه اول مراجعه به نمایندگی های فروش این محصول در سراسر کشور، صفحه کابینت خارجی در جه یک مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری نمایید. همچنین می توانید جهت صرفه جویی در هزینه و زمان با استفاده از پایگاه های اینترنتی موجود، صفحه کابینت خارجی مورد نیاز خود را سفارش دهید و به صورت آنلاین خرید انجام دهید.

صفحه خارجی بهتر است یا ایرانی

در کشور ابران، چندین هزار تولید کننده فرآورده های چوبی مشغول به تولید است که تولید صفحه کابینت یکی از این فعالیت های تولید کننده ها است. در مقابل جندین هزار تولید کننده انواع صفحه کابینت در خارج از کشور مشغول تولید و فعالیت هستند که برخی از این تولید کنندگان حزو قدرتمندترین ها هستند.

اینکه صفحه کابینت خارجی بهتر است یا ایرانی باید بگوییم که، اغلب تولید کنندگان ایرانی خطوط تولید مجهز به پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا هستند که بهترین صفحه های کابینت ایرانی را با بهترین و مرغوبترین مواد اولیه تولید و روانه بازارهای جهانی می کنند که حتی با نمونه های مشابه خارجی قابل مقایسه نیست. پس صرف اینکه ممالک پیشرفته فقط بهترین محصولات را تولید می کنند یک حرف است، چون در حال حاضر بهترین صفحه کابینت های ایرانی در بازارهای اروپایی به فروش می رسد که از نمونه خارجی بسیار قوس تر و به روزتر است.

برای هر یک از تولید کنندگان صفحه کابینت ایرانی جدید یک مرکز پخش وجود دارد که به صورت رسمی کار توزیع صفحات کابینت ایرانی جدید را بر عهده دارد که به دلیل تامین مستقیم از کارخانه قیمت بسیار مناسبی دارد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن