صفحه کابینت ام دی اف

خرید صفحه کابینت ام دی اف ارزان

صفحه ام دی اف ارزان

خرید صفحه کابینت ام دی اف ارزان را از بازار صفحه ایران تجربه کنید. در اینجا انواع صفحه کابینت آشپزخانه با نازلترین قیمت عرضه می شود.

صفحه ارزان قیمت

صفحه کابینت ام دی اف ارزان موجود در ایران صفحه هایی هستند که با مواد اولیه داخلی و ام دی اف تولید شده باشند. این محصول به نسبت سایر محصولات با قیمت ارزان تری به فروش می رسد. مراکز خرید و فروش صفحه کابینت ام دی اف ارزان متعددی در کشور،اقدام به خرید و فروش صفحه کابینت ام دی اف ارزان می کنند که عرضه این صفحه ارزان در مراکز رسمی خرید و فروش کارخانجات  تولید کننده صورت می گیرد.

با خرید صفحه کابینت ام دی اف ارزان در واقع یک حرکت اقتصادی انجام می دهید. به این صورت که هم صفحه کابینت دلخواه خود را تهیه می کنید و هم در قبال کیفیت محصول، قیمت مناسبی را پرداخت می کنید. خرید صفحه کابینت ام دی اف ارزان به این معنی نیست که محصول کیفیت خوبی ندارد، بلکه فقط و فقط از مواد اولیه داخلی تولید شده است.

صفحه کابینت ام دی اف ارزان در واقع نوعی ورق های ام دی اف خام با روکش های اچ پی ال روکش و ساخته شده است. نوع ارزان قیمت آن نیز نمونه های هستند که با مواد اولیه نئوپان تولید می شوند البته ساخت این نوع صفحه ام دی اف ارزان به نسبت قبل کمتر شده است اما همچنان برخی از مراکز تولیدی تولید می شود.

اگر چنانچه نیاز دارید صفحه کابینت ام دی اف ارزان قیمت خریداری کنید حتما با شماره های دفتر فروش محصولات کارخانه که در سایت اعلام شده است، تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش پس از ارائه اطلاعات لازم به شما، سفارشات خرید را ثبت خواهند کرد. سفارش شما پس از کوتاه ترین زمان تامین و در اسرع وقت به دست شما رسانده می شود.

انواع صفحه تاپس تولیدی

صفحه ام دی اف از قدیمی تربن و شناخته شده ترین و در عین حال ارزانترین متریال انواع صفحه کابینت است. برای صفحه کابینت از ام دی اف مختلف با ضخامت ۲_۳ و ۵ استفاده می شود. وجه تمایز انواع صفحه کابینت ام دی اف روکش آن است.

امروزه روکش های مختلفی برای صفحه کابینت ام دی اف ساخته شده است. حتی روکش هایی شبیه به سنگ طبیعی وکورین و کوارتز که روکش های شبیه کورین را صفحه طرح کورین می شناسند، تولید می شود. این طرح ها از روی طرح های پر فروش و پر طرفدارکورین الگو برداری کرده اند. تنوع روکش صفحه کابینت ام دی اف بسیار گسترده است.

صفحه پی وی سی تولید شده از نوعی پلیمر مخصوص است که در سال های اخیر در تولید محصولات مختلف در صنایع گوناگون به کار برده می شود.  مهمترین ویژگی صفحه پی وی سی داشتن مقاومت و عایق بودن در برابر نفوذ رطوبت است. به عبارت ساده تر صفحه پی وی کاملا ضد آب است.

علاوه بر این نیز در برابر حرارت نیز دارای مقاومت بالایی هستند. این دو ویژگی مهمترین گزینه های بهترین صفحه پی وی سی یا ضد آب است.

تفاوت صفحه ام دی اف با پی وی سی

اگر بخواهیم تفاوت صفحه ام دی اف و پی وی سی را در چند جمله بیان کنیم بدین ترتیب است که ساختار تشکیل دهنده این دو نوع صفحه کاملا متفاوت است، ام دی اف تولید شده از خرده چوب و رزین و فرمالدئید است که تحت فشار و گرما به هم فشرده شده است ولی پی وی سی از ۹۰ درصد کربنات تشکیل شده و جز باقی مانده از افزودنی های پی وی است. هم چنین به دلیل تفاوت چگالی صفحه ام دی اف و پی وی سی، وزن صفحه پی وی سی سبک تر است.

تفاوت اصلی دیگر صفحه ام دی اف و پی وی سی بازگشت به چرخه بازیافت است. ام پی اف با اینکه از خرده چوب و رزین تولید شده اما امکان بازیافت ندارد چون هم زمان بر است و هم مواد سمی به محیط وارد می کند ولی پی وی سی گرچه تجزیه ناپذیر است اما امکان بازیافت و تولید مجدد را دارد و تاثیر آن بسیار کمتر از ام دی اف است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن