صفحه کابینت

صفحه کابینت ام دی اف طرح سنگ

صفحه کابینت طرح سنگ

صفحه کابینت ام دی اف طرح سنگ تولید می شود. این نمونه از محصولات به عنوان یکی از بهترین صفحه کابینت های آشپزخانه مدرن امروزی شناخته می شود.

کدام صفحه کابینت بهتر است؟

یکی از پر استفاده ترین مدلهایی که در میان ورق و صفحات ام دی اف وجود دارد، نمونه هایی است که در طرح سنگ است. می توان گفت که پس از ورق و صفحات طرح چوب، مدل های نقش سنگ از محبوبیت و آمار استفاده بالاتری برخوردار می باشند. این نوع از صفحات جزو دسته ای هستند که می توان آن ها را با طیف وسیعی از طرح های ام دی اف ترکیب و استفاده کرد. انواع ورق ام دی اف سفید و سایر رنگ های ساده در ترکیب با این صفحات جلوه بسیار زیبا و خاصی پیدا می کنند. تا چند سال قبل از نوع گرانیتی این صفحات برای اپن و روی کابینت استفاده می شد. با کم شدن آمار استفاده از این نوع محصولات صفحات نقش سنگی به انواع صفحه های ام دی اف اضافه شدند.

برای ترکیب ورق ام دی اف استفاده شده در کابینت و صفحه طرح سنگ کافیست توجه کمی در طیف رنگی داشته باشید. زیرا نیاز به به کارگیری حساسیت زیادی در انتخاب رنگ دوم برای این نوع محصولات وجود ندارد. این نوع صفحه کابینت راحت تر از بسیاری مدل دیگر با رنگ های مختلف ترکیب و هماهنگ می شود. چندین تولیدی مختلفی در کشور انواع متفاوتی از صفحات طرح سنگ را ساخته و به بازار مصرف عرضه کرده اند. این مدل ها را می توان در چند رنگ تیره و روشن با رگه های مختلف و متنوع در سمپل و کاتالوگ چندین برند مختلف مشاهده کرد. ابعاد استاندار صفحه کابینت در ضخامت های ۳ و ۵ سانتی در بازار مصرف وجود دارند.

تولید به سفارش شما

برای خرید انواع صفحه کابینت ام دی اف با طرح سنگ، چوبی، شنی، سامان یولی جدید، ساده و غیره می توانید با مرکز برین چوب تماس بگیرید. این شرکت به عنوان دفتر مرکزی فروش محصولات کارخانه برین چوب اردبیل فعالیت دارد. صفحه کابینت های ام دی اف تولید شده در این کارخانه از نظر تنوع رنگی و کیفیت در بالاترین رتبه قرار دارند. امکان تولید محصولات در ابعاد سفارشی در تیراژ های مشخص و طبق زمان بندی برای کارخانه امکان پذیر می باشد. جهت اطلاع از لیست قیمت و یا پیگیری سفارشات و خرید ها با شماره تماس های دفتر مرکزی تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد. پل های ارتباطی با دفتر در همین سایت اعلام شده است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن