صفحه کابینت

صفحه کابینت آشپزخانه

صفحه کابینت آشپزخانه

آشپزخانه یکی از مهمترین بخش ها و قلب تپنده هر خانه ای است بنابراین باید در دکوراسیون و طراحی آن دقت و حساسیت بیشتری داشته باشید. بهتر است که در هنگام طراحی آشپزخانه در انتخاب نوع و رنگ صفحه کابینت کمی سخت گیر باشید زیرا صفحه کابینت آشپزخانه مهمترین وسیله در درون آشپزخانه است که نقش مهمی در دکوراسیون آن دارد.

اگرچه در طول دهه گذشته استفاده از صفحه کابینت سنگ طبیعی به دلیل ظاهر لوکس و جذاب در میان مصرف کنندگان پر طرفدار بوده اما امروزه انواع صفحه کابینت آشپزخانه تنوع بیشتری داشته که به معرفی چند نوع از انواع صفحه کابینت آشپزخانه می پردازیم.

صفحه کابینت های آشپزخانه از لحاظ اندازه از ۵۰ تا ۹۰ سانتی متر تقسیم بندی می شوند که با ضخامت های ۲،۵،۳ تولید شده و هر کدام در بخشی از صفحه کابینت آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین صفحه کابینت آشپزخانه از لحاظ رنگ، طرح انواع مختلف دارند. صفحه کابینت های طرح سنگ یا سنگ مصنوعی کورین و کوارتز، صفحه کابینت های طبیعی و کلاسیک مثل سنگ مرمر، گرانیت، سرامیک، صفحه کابینت های ام دی اف که در طرح و رنگ های مختلف طرح چوب، طرح سنگ، در رنگ های تیره و روشن، شنی، مات، براق، یکدست و … تولید می شوند که از انواع مختلف صفحه کابینت آشپزخانه محسوب می شوند.

صفحه کابینت چیست؟

صفحه کابینت یا با عنوان کانتر هم شناخته می شود. اینکه صفحه کابینت چیست باید به صورت ساده بگوییم که صفحه کابینت در واقع قسمت بیرونی و بالایی کابینت است که بر روی باکس های کابینت به عنوان پوشاننده و تمام کننده کابینت اضافه می شود و هدف از نصب صفحه کابینت ایجاد محیطی مناسب برای قرار دادن لوازم مورد نیاز در آشپزخانه و سایر مکان هایی است که امکان استفاده از صفحه کابینت وجود داشته باشد.صفحه کابینت از مهم ترین بخش های هر آشپزخانه و منزلی است، بنابراین اهمیت انتخاب بهترین صفحه روی به اندازه از انتخاب صحیح اندازه، جنس و رنگ صفحه کابینت اهمیت دارد.

اگر در انتخاب بهترین صفحه کابینت درست تصمیم گرفته نشود، هزینه مصرف شده در واقع خسارت محسوب می شود. وقتی در مقابل این سوال که کاربرد صفحه کابینت چیست پاسخی داشته باشیم، یعنی به اندازه کافی اطلاعات در مورد آن داریم، در این مقاله سعی بر این است تا این اطلاعات در اختیار شما قرار داده شود. انتخاب بهترین مدل صفحه کابینت از میان انواع مدل که هر کدام در نوع خوب بهترین محسوب می شود، کار دشواری است.

صفحه کابینت از چون سال ها مورد استفاده قرار می گیرد، پس انتخاب بهترین مدل صفحه کابینت، خصوصاً برای کابینت های زمینی بسیار مهم است و نیازمند شناخت جنس، نوع، کیفیت انواع مدل صفحه کابینت است. در واقع اساسی ترین کاربرد صفحه کابینت پوشاندن سطح روی کابینت، استفاده به عنوان میز، استفاده به عنوان محلی برای تهیه غذا و از این قبیل کارها که در آشپزخانه ها و محیط های شبیه آن انجام می شود. کاربرد اصلی صفحه کابینت در آشپزخانه ها و به عنوان جزیره آشپز خانه، میز غذاخوری، میز کار و نظیر این ها است.

تفاوت صفحه کابینت امروزی با مدل های قدیمی

صفحه کابینت مدل قدیمی از جنس چوبی در واقع صفحات چوبی زیبا، گرم و به طور شگفت انگیزی با دوام هستند که تا زمانی که خط و خش نداشته باشند بسیار براق به نظر می رسند. این صفحه کابینت مدل قدیمی جنس چوبی در بالاترین لایه صفحه کابینت چسبانده می شود تا تاب برندارد، عامل اصلی آسیب به صفحه کابینت چوبی حرارت و رطوبت است.

صفحه کابینت های امروزی از جنس سنگ مهندسی کوارتز و کورین که از مواد معدنی طبیعی تولیدی شده و زیبایی منحصر به فردی دارند و بسیار محکم و با دوام بوده و نیاز به پرداخت و آب بندی ندارند و در مقابل خش و خط مقاومت بالایی دارند. و همچنین آنتی باکتریال هستند و در دهه های گذشته این صفحات مدل قدیمی جای خود را به صفحه کابینت امروزی پی وی سی و اچ پی ال داده اند که به علت استحکام بالایی که دارند و سایر ویژگی ها، بسیار پر طرفدار هستند ‌

علاوه بر این صفحه کابینت ها، اقسام مختلف صفحه کابینت مدل امروزی که تفاوت فراوانی با صفحه مدل قدیمی دارند از جمله صفحه گرانیتی، آکریلیک، صفحات فشرده سرامیکی پرسلن و سنگ های مهندسی از نظر جنس در بازار صفحه کابینت موجود است که هر کدام بنا به ویژگی منحصر به خود، کاربردهای گوناگون دارند.

ابعاد و سایز استاندارد صفحه

چندین نوع مختلف صفحه کابینت که از جنس های مختلف ساخته شده است، در بازار وجود دارد. قیمت، ابعاد، طراحی و نوع استفاده از هرکدام از صفحه کابینت با یکدیگر کاملا متفاوت هستند. اغلب صفحه کابینت تولید شده از فرآورده های چوبی، ابعاد، سایز و ضخامت استانداردی دارند.

این صفحه کابینت ها از جنس چوب های مصنوعی ساخته شده اند و استاندارد ابعاد و سایز آن با ضخامت های ۵ و ۳ سانتی متر با عرض ۶۵ سانتی متر است.  قیمت این نوع صفحه به نسبت سایر صفحات کابینت مناسب تر و به صرفه تر است. همچنین نصب و نگه داری از آنها نسبت به سایر مدل ها، آسان تر است.

با توجه به عنوان نتیجه این است که بهترین و استاندارد ترین و با کیفیت ترین ابعاد و سایز صفحه کابینت همان عرض ۶۵ سانتی متر با ضخامت ۳ و ۵ سانتی متر است. اگر چنانچه شما هم قصد تعویض یا خرید صفحه کابینت را دارید حتما قبل از خرید، با فرد متخصص مشاوره کنید و خواندن مطالب کوتاه در این مورد را فراموش نکنید.

جنس و کیفیت انواع صفحه آشپزخانه

انواع طرح و جنس با کیفیت صفحه کابینت تولید می شود. از جمله صفحه کابینت با حتی ام دی اف،  جنس های گلاس، جنس فایبرگلاس، صفحه کابینت با طرح سنگ، طرح چوب، طرح و جنس گرانیتی، طرح و جنس مرمر، طرح و جنس سرامیک، جنس استیل، جنس اکریلیکی، جنس کورین و کوارتز،جنس لمینت، جنس پی وی سی، طرح و جنس شنی مات، شنی براق، طرح های تیره و روشن با ریز دانه ها و دیگر نمونه ها که خارج از حوصله بحث است. تنوع در رنگ، طرح، ضد خش و خط و … از ویژگی های عمده‌ی صفحه کابینت های تولید شده است.

البته طرح و جنس با کیفیت سبک کلاسیک که جزو بهترین ها است، استفاده از انواع سنگ طبیعی مثل مرمر، گرانیت است که مهم ترین دلیل انتخاب سنگ طبیعی به سبک کلاسیک، بر خلاف کورین و کوارتز نمای طبیعی است که به آشپزخانه می دهد.

انتخاب بهترین صفحه روی کابینت با کیفیت همواره به عهده مشتریان و خریداران است و تنها کمکی که تولید کننده و یا فروشنده در قبال مشتری می تواند داشته باشد، راهنمایی صحیح بر اساس بودجه، سلیفه، نوع آشپزخانه و مساحت آشپزخانه است.

۳ کارخانه بزرگ تولید کننده صفحه در ایران

کشور ایران از جمله مناطقی است که در صنعت چوب بسیار قدرتمند است و تقریبا بازار منطقه را در اختیار دارد، کارخانه ها ای بسیاری هستند که در صنعت تولید صفحه در ایران شناخته شده و به نام هستند و تلاش ما بر این است تا ۳ کارخانه بزرگ تولید کننده صفحه در ایران را به اختصار برای شما معرفی کنیم.

صفحه کابینت پرشین

کارخانه تولید کننده صفحه در ایران پرشین با استفاده از مدیران متخصص و آشنا به دانش روز بازار و رقابت و سهولت ارتباط با مشتریان و آشنایی کامل از صنعت چوب کشورتوانسته تحولات بزرگی در صنعت فروش صفحه کابینت پرشین ایجاد کند. فروش و عرضه صفحه کابینت با تنوع رنگ بالا و ابعاد مختلف تنهایی یکی از فعالیت های شرکت پرشین بوده است که با استقبال مشتریان روبرو شده است.

صفحه کابینت تولید کارخانه پرشین در حال حاضر جزو بهترین محصولات و با تنوع رنگ و طرح هستند که نمونه‌های بسیار زیادی توسط شرکت پرشین تولید شده و به بازار عرضه می شود. در واقع شرکت پرشین یکی از موفق ترین تولید کننده انواع صفحه کابینت در ایران شناخته شده است.

صفحه کابینت افراش

کارخانه تولید کننده صفحه ایرانی افراش تماما از ام دی اف درجه یک مالزییا ام دی اف درجه یک تایلندی تولید می گردد. روکش کلی صفحه کابینت کارخانه افراش متعلق به شرکت گنتاش ترکیه بود و ام دی اف مصرفی نیز از واناچای تهیه می شود.

کارخانه افراش یکی از قدیمی ترین تولید صفحه، و ساخت این محصول در ایران است.

صفحه کابینت رادوود

کارخانه رادوود تولید کننده تخصصی صفحه کابینت ضد آب است. کارخانه رادوود با بهره گیری از پیشینه صنعتی و دانشگاهی خود از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت در زمینه ی کامپوزیت های چوب پلاستیک ( پلی وود) خصوصا صفحه کابینت مقاوم در برابر آب یا همان ضد آب نمود. به دلیل مغایرت افکار، سیاست ها و کیفیت محصولات تولید شده در این صنعت با استانداردها و دیدگاه های گروه صنعتی رادوود در بهار ۱۳۹۴ مدیریت مجموعه اقدام به تأسیس واحد تولیدی رادوود نمود تا بتواند با تکیه بر توانمندی های گروه رادوود محصولاتی مطابق با استاندارد و کیفیت مطلوب خود را روانه بازار نماید.

علاوه بر این کارخانه های صفحه سازی ایران، چندین کارخانه معتبر از جمله شرکت بنیس فرم، شرکت تکسان، شرکت گنتاش ترکیه، یونیک فرم و اورمان چوب برکت، کارخانه سرخ چوب، درخت سبز و چوب سبز مشغول فعالیت هستند.

قیمت بازار فروش صفحه کابینت

جهت خرید و فروش انواع صفحات کابینت با کیفیت در ایران، آسانترین راه در نگاه اول مراجعه به نمایندگی های فروش این محصول در سراسر کشور، صفحه کابینت مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری نمایید. همچنین می توانید جهت صرفه جویی در هزینه و زمان با استفاده از پایگاه های اینترنتی موجود، صفحه کابینت مورد نیاز خود را سفارش دهید و به صورت آنلاین خرید انجام دهید.

وجود مرکز فروش اصلی صفحات کابینت در هر بازاری برای هر محصولی یک اقدام بزرگی است، زیرا علاوه بر این که زمینه فروش راحت محصولات خارحی را برای تولید کنندگانی این محصول را در کشور تولید می کنند و فقط مواد اولیه آن خارجی است را فراهم می کنند، بلکه امکانی برای مشتریان و خریداران نیز فراهم می شود در این مرکز فروش اصلی صفحه محصولات تولید توسط برندهای معتبر و مختلف ایران و جهان را از نزدیک ببینند و قیمت و کیفیت را از نزدیک مشاهده نمایند و در نهایت محصول مورد پسند خود را خریداری کنند.

در صورتی که قصد تهیه انواع صفحه کابینت را داربد حتما با شماره های دفتر فروش محصولات مجموعه های فروش که در سایت اعلام شده است، تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش پس از ارائه اطلاعات لازم به شما، سفارشات خرید را ثبت خواهند کرد. سفارش شما پس از کوتاه ترین زمان تامین و در اسرع وقت به دست شما رسانده می شود.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن