صفحه کابینت ایرانی

جدیدترین مدل صفحه کابینت ایرانی

جدیدترین مدل صفحه کابینت

جدیدترین مدل صفحه کابینت ایرانی و وارداتی را در اینجا مشاهده کنید. تصاویر و اطلاعات مربوط به محصولات این مرکز به صورت روزانه آپدیت می شود.

صفحه کابینت ایرانی

صفحه کابینت ها یکی از جدیدترین و پر استفاده ترین مصالحی هستند که در تولید و دیزاین جدیدترین آشپزخانه ها به کار می روند. این محصولات دارای انواع مختلفی ایرانی و خارجی بوده و از نظر رنگ، طرح، ضخامت و ابعاد در دسته های مختلفی گروه بندی می گردند. صفحه کابینت ها در ابعاد استاندارد مختلفی تولید می شوند. مدل و ابعادی که به صورت متداول به تولید می رسند، دارای ضخامت های ۳ و ۵ سانتی با طول ۴ متر هستند. از روی یک لب یا دو لب بودن کناره های این ورق ها نیز آن ها را در دو بخش کلی دسته بندی می کنند. نوع یک لب این محصولات در یک طرف از لبه های محصول دارای روکش و انحنا هستند.

انواع صفحه کابینت شنی مات

اما مدل دو لب این محصولات همانطور که از نام آن ها پیداست، دارای دو طرف روکش زده و آماده است. کارهای ایرانی تولید شده این محصولات با برند های مختلف نیز انواع متفاوتی دارند. تعداد نمونه ایرانی از جمله صفحه کابینت تبریز این صفحات در بازار خرید و فروش بسیار بالا می باشد. با این وجود محصولات تولید شده در کارخانجات خارجی نیز همچنان در کشور به فروش می رسند. البته قیمت محصولات و نمونه های خارجی صفحه کابینت بسیار بالاتر می باشد.

تنوع رنگی این محصولات بسیار بالا بوده و در طرح های مختلفی ساخته می شوند. جدیدترین و زیباترین مدل های این محصولات در حال حاضر توسط چند کارخانه ایرانی تولید و عرضه می شوند. جدیدترین مدل تولید شده ایرانی صفحه کابینت ها در انواع مختلفی از رنگها و ابعاد در گالری محصولات ارائه شده است. مغز و روکش به کار رفته در این محصولات نیز بسته به کارخانه و برند ها با یکدیگر متفاوت است.

تولید کننده صفحه کابینت

یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع مختلف صفحه کابینت ایرانی گروه صنعتی برین چوب است. این مرکز جدیدترین مدل صفحه کابینت را در طرح و مدل های مختلفی تولید و به بازار عرضه می کند. لیست قیمت مناسب، تنوع در طرح و رنگ و همچنین کیفیت بالا از مهمترین ویژگی های محصولات این برند می باشد. همچنین این مرکز امکان تولید سفارشی با ابعاد و اندازه های سفارشی جدیدترین طرح ها را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است. برای خرید این محصولات و یا کسب اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره تلفن های اعلام شده در این سایت تماس بگیرید. تماس با پشتیبانی آنلاین سایت نیز روش دیگری است که می توانید از طریق آن با مشاوران فروش شرکت در تماس باشید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن